پیش‌بینی هوای تهران: افزایش دما و وزش باد شدید در راه است

پیش‌بینی هوا برای استان تهران: روزهای گرم با افزایش سرعت وزش باد و غبار رقیق در راه است.

جهان صنعت نیوز – براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که همراه با افزایش ابر، وزش باد، و در برخی ساعات غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود. همچنین، در ارتفاعات شمالی استان احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد و دما نیز به‌صورت نسبی افزایش خواهد یافت.

گزارش کامل پیش‌بینی هوا برای استان تهران

سرویس عمومی : براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده، آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. در این بازه زمانی، گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود. همچنین، در برخی ساعات، احتمال غبار رقیق و افزایش آلاینده‌ها در مناطق مختلف تهران وجود دارد که می‌تواند به کاهش کیفیت هوا منجر شود.

وضعیت هوا در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور

طبق این گزارش، در روزهای ۹ و ۱۰ شهریورماه، به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، در ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان تهران، نظیر منطقه فیروزکوه، احتمال وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد. همچنین در نواحی نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد نسبتاً شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی دمای هوا

هواشناسی استان تهران همچنین از افزایش نسبی دما از روز شنبه تا دوشنبه خبر داده است. به‌طور خاص، پیش‌بینی شده است که آسمان تهران در روز ۱۰ شهریور صاف تا کمی ابری باشد و در بعدازظهر وزش باد افزایش یابد. دمای هوا در این روز حداقل ۲۳ و حداکثر ۳۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین برای روز یکشنبه ۱۱ شهریور، وضعیت مشابهی پیش‌بینی می‌شود، با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد.

گرم‌ترین نقطه استان تهران

در این گزارش، ورامین با دمای حداکثری ۳۷ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته معرفی شده است.

عمومی

شناسه : 449653
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *