نگاهی به رکوردهای رضا بهرام

به گزارش سرویس اجتماعی جهان صنعت نیوز -موفقیت یک هنرمند، تنها معروف شدن و رسیدن به نقطه اوج نیست. ادامه‌ی مسیر موفقیت و ماندن در یک جایگاه خاص سخت‌تر است و مسائل بسیاری نظیر شناخت فضای موسیقی کشور، نیاز مخاطب موسیقی، توان تولید آثار موسیقایی استاندارد در رسیدن به این مهم دخیل است. در میان خواننده‌های کشورمان، رضا بهرام از آن دسته هنرمندانی است که توانسته پس از به‌دست آوردن جایگاه مناسب موسیقایی‌اش، همچنان بدرخشد و به رکوردهای خوبی دست پیدا کند.
 
اجرای کنسرت نیاز به توانایی‌های خاص خودش را دارد و تنها مربوط به تجربه و قدرت خوانندگی نیست. یک خواننده موفق باید یک پکیج کامل باشد و بتواند هوادار خود را حتی دو سانس پشت سر هم با رضایت کامل در سالن نگه دارد. رضا بهرام بیشترین تعداد بلیت فروشی را در تبریز با ۱۲ سانس ۱۴۰۰ نفره در پاییز سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است. همچنین بیشترین تعداد سانس متوالی برگزاری کنسرت در یک شهر که به اجرای ۱۶ سانس در ۸ شب در شهر یزد مورخ نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، پانزدهم و شانزدهم تیر ماه برمی‌گردد نیز در کارنامه هنری رضا بهرام است.
 
با توجه به آمار منتشره توسط رسانه‌های موسیقایی، در شرایط عادی حدود ۱۰۰ اثر به شکل تک‌آهنگ و ویدیو کلیپ در هفته به مخاطب می‌رسد. این فضای رقابتی پیچیده، با وجود هزینه‌های بالای تهیه و انتشار کار را برای هنرمندان سخت کرده است و با این شرایط رضا بهرام توانسته قطعات « گل عشق، دیوانه و کاش » را در لیست پر دانلودترین قطعات جا دهد.
 
در حال حاضر زندگی روزمره مردم با موسیقی پیوند پیدا کرده و اهمیت این حوزه بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. با وجود افزایش قیمت بلیت کنسرت در ماه‌های گذشته، تغییر خاصی در تعداد مخاطبین کنسرت خصوصاً در تهران ایجاد نشده است و این نشان از علاقه زیاد افراد در سنین مختلف به موسیقی دارد.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 449850
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *