آمار حیرت‌انگیز ثبت‌ نام‌ در قرعه‌کشی ایران خودرو

قرعه‌کشی درخواست‌های ثبت‌شده برای محصولات ایران خودرو امروز با حضور نمایندگان نظارتی برگزار شد.

جهان صنعت نیوز – مراسم قرعه‌کشی درخواست‌های خرید محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی برگزار شد. محمد شفیعی‌نژاد، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، ابراز امیدواری کرد که این آخرین قرعه‌کشی در صنعت خودرو کشور باشد. در این دوره، بیش از ۳ میلیون سفارش ثبت شده که شامل طرح‌های عادی، حمایت از خانواده، فرسوده و برقی می‌شود.

آغاز قرعه‌کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نظارتی

سرویس خودرو : امروز یکشنبه، مراسم قرعه‌کشی درخواست‌های ثبت‌شده برای خرید محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی در حال برگزاری است. این مراسم به منظور اولویت‌بندی درخواست‌های متقاضیان برای خرید محصولات ایران خودرو برگزار می‌شود.

پایان قرعه‌کشی‌ها در صنعت خودرو؟

محمد شفیعی‌نژاد، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، در این مراسم اظهار امیدواری کرد که این قرعه‌کشی، آخرین قرعه‌کشی در صنعت خودرو کشور باشد. او اشاره کرد که تاکنون روش‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده برای عرضه خودرو به بازار به‌طور کامل موفق نبوده‌اند و از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد که قیمت‌گذاری تکلیفی که به عنوان پاشنه آشیل بازار خودرو و سایر بازارها شناخته می‌شود، با تدبیر حل شود.

آمار ثبت‌نام و سفارش‌ها در این دوره

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو، در ادامه مراسم اعلام کرد که در این دوره از ثبت‌نام، بیش از ۳ میلیون پروفایل توسط متقاضیان تشکیل شده است. از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در طرح عادی به بانک مراجعه و حساب وکالتی افتتاح کرده‌اند. تعداد کل سفارش‌ها در این دوره به بیش از ۳ میلیون مورد می‌رسد که شامل طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طرح فرسوده و طرح برقی است. به طور دقیق، تعداد سفارش‌های ثبت‌شده در طرح عادی بیش از یک میلیون و ۶۶۰ هزار، در طرح حمایت از خانواده بیش از یک میلیون، در طرح فرسوده بیش از ۲۵۰ هزار و در طرح برقی بیش از ۶۹ هزار سفارش بوده است.

انتخاب روش خرید توسط متقاضیان

در این دوره، ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش‌فروش را انتخاب کردند و تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز به بیش از ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار نفر رسید.

خودرو

شناسه : 450038
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. این همه میگید واریز کنید واریز کنید .یکی هم نیست بیاد ببینه پروژه شهرستان داراب کلا تعطیله آخه چرا واریزی پشت سر هم .یکی بیاد بازدید کنه می‌فهمه که پروژه داراب کلا خوابیده و پیمانکار اصلا کار نمیکنه ‌.لطفا فرماندار استان فارس پیگیری لازم رو داشته باشه تا واریز کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *