تاریخ اعزام به خدمت سربازی این مشمولان اعلام شد+جزئیات

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت سربازی به تاریخ شهریورماه سال ۱۴۰۳ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز،  سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی، با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت سربازی مشمولان اعزامی شهریور ماه با مراسم معنوی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، دوره آموزش رزم مقدماتی این دسته از عزیزان در تاریخ هفدهم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

این دسته از مشمولان می‌بایست روز شنبه هفدهم شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است،مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 450041
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سه ساله دارید میگید سود سهام عدالت اما تنها وقت مردم رو میگیرید لطفا دیگه بسه سهام مال خودتون همش دروغ لطفا دیگه آگهی و اطلاعات درمورد سهام عدالت ندید تنها حال مردم رو بد میکنید ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *