گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد ممنوع شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به هیچ عنوان اجازه تخلف و گران فروشی بلیت در مسیر‌های پر تقاضا از جمله مشهد را در این ایام نمی‌دهیم.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه گران فروشی در بلیت پروازهای مشهد را به شرکت های هواپیمایی نمی دهیم گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی و همچنین آژانس هایچ مسافرتی و سکوهای اینترنتی مجاز هستند بلیت پروازها را براساس نرخ‌نامه انجمن شرکت‌های هواپیمایی به فروش برسانند‌.

وی ادامه داد: در این ایام با توجه به میزان افزایش تقاضا برای بلیت نظارت ها تشدید شده و با چندین شرکت و آژانس‌ مسافرتی‌هایی که تخلف کرده بودند هم برخورد شده بنابراین هشدار می‌دهیم که خارج نرخ مصوب بلیتی را به مسافران نفروشند.

محمدی بخش بیان کرد: نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. بنابراین باید تمامی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی این نرخ را رعایت کنند.

۱۵۰۰ پرواز فوق‌العاده برای تمامی روزهای هفته تا پایان ماه صفر

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از برقراری پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد تا پایان هفته با توجه به شهادت امام رضا ع خبر داد. وی گفت: ۱۵۰۰ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای برای تمامی روزهای هفته تا پایان ماه صفر در نظر گرفته‌ایم .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 450187
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *