علیرضا زاکانی از شهرداری تهران برکنار شد؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران شایعات مربوط به انتخاب جانشین برای علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران را تکذیب کرد.

جهان صنعت نیوز – علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره انتخاب شهردار جدید برای پایتخت را رد کرد و تأکید کرد که اکثریت اعضای شورا همچنان از زحمات علیرضا زاکانی حمایت می‌کنند. وی افزود که انتشار اینگونه اخبار بی‌اساس، به دنبال تخریب شهردار و ایجاد حاشیه در مدیریت شهری است.

تکذیب شایعات تغییر شهردار تهران از سوی شورای اسلامی شهر

سرویس سیاسی : علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتخاب جانشین برای علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این اخبار را بی‌اساس و حاشیه‌ساز توصیف کرد. وی اعلام کرد که شورا هیچ تصمیمی در این باره نگرفته و همچنان از زحمات و اقدامات زاکانی حمایت می‌کند.

حمایت اکثریت اعضای شورا از شهردار تهران

نادعلی در واکنش به اخباری که ادعا می‌کرد ۲۱ عضو شورای شهر تهران تصمیم به جایگزینی شهردار گرفته‌اند، تصریح کرد که شورای شهر تهران ۲۱ عضو دارد، نه ۳۰ عضو، و اکثریت قاطع اعضای شورا از عملکرد زاکانی رضایت دارند و او را در مسیر تحقق اهداف مدیریت شهری همراهی می‌کنند.

انتقاد از امپراتوری‌های فیک نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران به نقش رسانه‌های نادرست و فیک نیوزها در ترویج شایعات و ایجاد حاشیه برای شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: “این گونه اخبار ضدیت با شهردار تهران به یک سرگرمی برای برخی تبدیل شده که با کار برای کشور و گفتمان انقلاب زاویه دارند.” وی تاکید کرد که اینگونه حواشی نباید تمرکز شورا و شهرداری را از وظایف اصلی خود منحرف کند.

لزوم پیگیری حقوقی شایعات بی‌اساس

نادعلی همچنین تأکید کرد که بهترین راه برخورد با اینگونه شایعات، پیگیری حقوقی از سوی اداره حقوقی شهرداری و شورا است. وی اعلام کرد که در جلسه آینده شورا نیز به این موضوع واکنش نشان داده خواهد شد.

حمایت و مطالبه‌گری از مدیریت شهری

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه افزود که علاوه بر نقد و مطالبه‌گری، باید از نقاط قوت شهرداری حمایت کرد تا در سال باقی‌مانده از دوره مدیریت فعلی، برنامه‌های پیش‌بینی شده به انجام برسد و مردم تهران از آن بهره‌مند شوند.

سیاسی

شناسه : 450289
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *