اجاره آپارتمان در گیشا چند؟

در محله گیشا، اجاره سوئیت‌های کوچک با رهن 100 تا 200 میلیون تومان ممکن است و برای آپارتمان‌های بزرگ‌تر و جدیدتر، رهن به 500 تا 700 میلیون تومان می‌رسد.

جهان صنعت نیوز – محله گیشا در غرب تهران و منطقه ۲ شهرداری، گزینه‌های مختلفی برای اجاره خانه دارد. بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد. که سوئیت‌های کوچک‌متراژ با رهن ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قابل اجاره هستند. همچنین، با داشتن رهن ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره‌ای بیش از ۱۵ میلیون تومان. می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط و عمر بالا اجاره کرد. در مواردی با رهن بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان، مستاجران می‌توانند. خانه‌هایی با سن کمتر از پنج سال در این محله اجاره کنند.

اجاره سوئیت و آپارتمان در محله گیشا تهران: از سوئیت‌های کوچک تا آپارتمان‌های بزرگ

سرویس مسکن به نقل از تجارت نیوز؛ محله گیشا، یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار غرب تهران است. که به دلیل دسترسی مناسب و امکانات شهری فراوان، همواره مورد توجه مستاجران بوده است. این محله که در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده. از جنوب به محله تهران ویلا، از غرب به شهرک آزمایش و از شرق به محله امیرآباد محدود می‌شود.

بررسی‌های انجام شده از آگهی‌های اجاره خانه در گیشا نشان می‌دهد که با رهنی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان، امکان اجاره سوئیت‌های کوچک‌متراژ در این منطقه وجود دارد. به‌عنوان مثال، در محدوده علیالی یک سوئیت ۵۰ متری که ساخت آن به سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد، با ۱۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه به مستاجران عرضه شده است.

از سوی دیگر، اگر بودجه بیشتری در اختیار باشد، مستاجران می‌توانند با رهن ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره‌ای بیش از ۱۵ میلیون تومان، آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط و سن بالاتر را در گیشا اجاره کنند. برای نمونه، در خیابان فاضل شمالی، یک سوئیت ۷۰ متری با ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۵ میلیون تومان اجاره ماهانه قابل اجاره است.

همچنین برای افرادی که به دنبال آپارتمان‌های بزرگ‌تر و با عمر کمتر هستند، رهن‌هایی بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان مورد نیاز است. به‌عنوان مثال، یک آپارتمان ۹۰ متری در خیابان ناظریان قمی که ساخت آن به سال ۱۳۸۳ بازمی‌گردد، با ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در دسترس مستاجران قرار دارد. این در حالی است که با رهن‌های بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان، می‌توان خانه‌هایی با سن کمتر از پنج سال در این محله اجاره کرد.

مسکن

شناسه : 450443
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *