فروش کارت سوخت با ۶۰۰۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی!

کلاهبرداری جدید با تبلیغ شارژ کارت سوخت در فضای مجازی، به خریداران وعده‌ی بنزین ارزان می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – در فضای مجازی آگهی‌هایی مبنی بر شارژ کارت سوخت با پرداخت ۳ میلیون تومان منتشر شده است. این آگهی‌ها وعده‌ی واریز ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۳۰۰ لیتر بنزین آزاد ماهانه به کارت سوخت می‌دهند. اما این اقدام در واقع یک کلاهبرداری و کاسبی غیرقانونی است که به خریداران وعده‌ی نادرستی ارائه می‌دهد.

کلاهبرداری با تبلیغ شارژ کارت سوخت در فضای مجازی

سرویس خودرو : در روزهای اخیر، تبلیغاتی در فضای مجازی مشاهده می‌شود. که افراد را به شارژ کارت سوخت با پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان ترغیب می‌کند. این تبلیغات به کاربران وعده می‌دهد. که با این پرداخت، کارت سوخت آن‌ها به مدت یک سال شارژ شده و ماهانه ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تومان و ۳۰۰ لیتر بنزین آزاد به کارت آن‌ها واریز می‌شود. به طور کلی، این افراد ادعا می‌کنند که در ازای ۳ میلیون تومان، ۶۰۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۳۶۰۰ لیتر بنزین آزاد به دارندگان کارت سوخت ارائه می‌شود.

ماهیت غیرقانونی و کلاهبردارانه این تبلیغات

با توجه به این که هیچ منبع رسمی یا دولتی چنین خدماتی را ارائه نمی‌دهد، به نظر می‌رسد. که این نوع تبلیغات یک کاسبی غیرقانونی و در واقع نوعی کلاهبرداری است که افراد را با وعده‌های نادرست فریب می‌دهد. کارشناسان هشدار می‌دهند که افراد باید از این نوع آگهی‌ها دوری کرده و از صحت و سقم اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کنند تا گرفتار چنین کلاهبرداری‌هایی نشوند.

خودرو

شناسه : 450459
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *