فروش کارت سوخت با ۶۰۰۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی!

کلاهبرداری جدید با تبلیغ شارژ کارت سوخت در فضای مجازی، به خریداران وعده‌ی بنزین ارزان می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – در فضای مجازی آگهی‌هایی مبنی بر شارژ کارت سوخت با پرداخت ۳ میلیون تومان منتشر شده است. این آگهی‌ها وعده‌ی واریز ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۳۰۰ لیتر بنزین آزاد ماهانه به کارت سوخت می‌دهند. اما این اقدام در واقع یک کلاهبرداری و کاسبی غیرقانونی است که به خریداران وعده‌ی نادرستی ارائه می‌دهد.

کلاهبرداری با تبلیغ شارژ کارت سوخت در فضای مجازی

سرویس خودرو : در روزهای اخیر، تبلیغاتی در فضای مجازی مشاهده می‌شود. که افراد را به شارژ کارت سوخت با پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان ترغیب می‌کند. این تبلیغات به کاربران وعده می‌دهد. که با این پرداخت، کارت سوخت آن‌ها به مدت یک سال شارژ شده و ماهانه ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تومان و ۳۰۰ لیتر بنزین آزاد به کارت آن‌ها واریز می‌شود. به طور کلی، این افراد ادعا می‌کنند که در ازای ۳ میلیون تومان، ۶۰۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۳۶۰۰ لیتر بنزین آزاد به دارندگان کارت سوخت ارائه می‌شود.

ماهیت غیرقانونی و کلاهبردارانه این تبلیغات

با توجه به این که هیچ منبع رسمی یا دولتی چنین خدماتی را ارائه نمی‌دهد، به نظر می‌رسد. که این نوع تبلیغات یک کاسبی غیرقانونی و در واقع نوعی کلاهبرداری است که افراد را با وعده‌های نادرست فریب می‌دهد. کارشناسان هشدار می‌دهند که افراد باید از این نوع آگهی‌ها دوری کرده و از صحت و سقم اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کنند تا گرفتار چنین کلاهبرداری‌هایی نشوند.

خودرو

شناسه : 450459
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سلام ببینید مراسم نوشتیم اما هر دوماه یه پیامک میاد ۴۰ تومن واریز کنیم از کجا بیارمدما حقوق کارگری ۱۲ تومن ملت رو مسخره کزدین؟؟ اگه مسکن برا محروم‌آنه این رسمش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *