وعده وزیر راه برای راه اندازی قطار سریع السیر تهران مشهد

وزیر راه و شهرسازی قول داد ساخت قطار سریع السیر مشهد-تهران در اسرع وقت پیگیری شده و به سرانجام برسد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، فرزانه صادق امروز در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور در فرودگاه مشهد و پایانه مسافربری امام رضا (ع) از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به زائران قرار گرفت.

وی گفت: هدف از حضور در مشهد را زیارت علی بن موسی الرضا(ع) و بررسی نحوه خدمت رسانی به زائران برشمرد. او اظهار کرد: نحوه خدمت رسانی به زوار در مشهد را بررسی کردیم. به هر حال یکی دو روز آینده اوج خروج زائران گرامی از مشهد است.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: کمبود بلیت پرواز از مشهد نداریم. وی افزود: در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد تلاش زیادی برای مرتب بودن پروازها صورت گرفت طی بررسی صورت گرفته کمبود بلیت وجود نداشت.

صادق همچنین به وضعیت خدمت رسانی در پایانه‌های مسافربری در مشهد اشاره کرد. وی گفت: همکاران ما در پایانه های مسافربری تلاش می کنند تا مشکلی برای زوار وجود نداشته باشد و با هدایتی که شده کمبود اتوبوس نداریم.

وی همچنین در خصوص اولویت کاری وزارت راه و شهر سازی گفت: تعامل با بخش خصوصی اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

وزیر راه و شهرسازی گفت و گو با فعالین و کارشناسان در حوزه حمل و نقل را از مهمترین اولویت های کاری وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم برشمرد.

وی در خصوص قطار سریع السیر مشهد-تهران نیز ، اظهار کرد: قول پیگیری کارشناسی برای تکمیل آن را می دهم اما انجام شدن آن نیاز به پشتیبانی دارد.

فارس

مسکن

شناسه : 450646
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. شهرداری تهران باید جوابگوی ساخت این پل های اشتباه باشد
    بایدپاسخ بدهند چرا پل را در راستای اتوبان باقریی نساخته اند تا مسیر جانبازان به طرف شرق و غرب باز باشد و حدود بیست هزار خودرو مجبور نشوند هر روز یک کیلومتر راه را در دور برگردان طی کنند تا از اتوبان باقری عبور کنند بررسی کنید مسئول فنی انجام این کار چه شخصی بوده چون زاکانی که از مسائل فنی سر در نمیآورد هر چند این موضوع آنقدر ساده است که نیازی به دانش فنی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *