زمان تحویل مسکن ملی پردیس مشخص شد

سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، از فاز ۱۱ پردیس بازدید کرد و اعلام شد که ۲۵۷۰ واحد مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن تا مهرماه به مالکان تحویل داده خواهد شد.

جهان صنعت نیوز – سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، با حضور در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس از پروژه‌های مسکونی بازدید کرد و با سازندگان مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن دیدار کرد. در این نشست، مشکلات مالی و اجرایی پروژه‌ها مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد ۲۵۷۰ واحد مسکن مهر و نهضت ملی مسکن تا مهر ماه به بهره‌برداری برسد.

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های مسکونی پردیس

سرویس مسکن : سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، به تازگی از فاز ۱۱ شهر جدید پردیس بازدید کرد. در این بازدید، او به بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های مسکونی پرداخت. هدف این بازدید، ارزیابی وضعیت پروژه‌های در حال ساخت و شناسایی موانع موجود در مسیر تکمیل واحدهای مسکونی در این منطقه بود.

نشست با سازندگان مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

در حاشیه این بازدید، غفوری با تعدادی از سازندگان پروژه‌های مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن نیز دیدار داشت. در این نشست، انبوه‌سازان مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مالی و اجرایی را مطرح کردند. یکی از مسائل اصلی مورد بحث، موانع مالی و روند تأمین بودجه برای تکمیل پروژه‌ها بود که سازندگان به آن اشاره کردند. همچنین، مشکلات اجرایی که باعث تأخیر در بهره‌برداری از واحدهای مسکونی شده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

تصمیم‌گیری برای تحویل واحدهای مسکونی تا مهرماه

پس از بررسی مشکلات و موانع مطرح شده توسط سازندگان، تصمیم بر این شد که با حمایت بیشتر شرکت عمران شهرهای جدید و افزایش تلاش‌ها از سوی سازندگان، تعداد ۲ هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر باقی‌مانده و همچنین ۵۷۰ واحد از اولین سری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد و به مالکان تحویل داده شود. این تصمیم می‌تواند به تسریع روند مسکن‌سازی در این شهر کمک کرده و موجب رضایت بیشتر شهروندان شود.

پیشرفت و تعهدات در تحویل مسکن

غفوری در جریان این بازدید تأکید کرد که شرکت عمران شهرهای جدید با تمام توان و امکانات خود، در پی حمایت از سازندگان است تا واحدهای مسکونی در اسرع وقت تکمیل و تحویل داده شوند. او به این نکته اشاره کرد که همکاری نزدیک بین شرکت عمران و انبوه‌سازان کلید اصلی در بهبود روند اجرای پروژه‌ها و رفع موانع موجود است.

مسکن

شناسه : 450699
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *