فوری؛ جاده چالوس به سمت تهران و کرج مسدود شد+جزئیات

رییس پلیس راه ولی آباد کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال، تردد خودروها از سمت جاده چالوس به استان های البرز و تهران از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سرگرد حسین نیک پیما روز پنجشنبه افزود : در زمان حاضر در نقاطی از این محور مانند بالاتر از طویر بخش مرزن آباد، رستوران آبی، همسفر، هزارچم، کمرزرد و هفت برداران و پل زنگوله کیلومتر ها ترافیک سنگین گزارش شده است؛ بنابراین برای تخلیه این بار ترافیکی در ساعت مدنظر اقدام به انسداد و ممنوعیت خودروها از جاده چالوس به استان های البرز و تهران شد.

وی اظهارکرد : طبق برنامه ریزی ها، حوالی ساعت ۱۱ امروز هم این محور ارتباطی از سمت جنوب به شمال به عبارتی استان های البرز و تهران به چالوس و غرب مازندران یکطرفه خواهد شد.

طبق گزارش ها از منابع رسمی به علت تعطیلات روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری افزون بر ترافیک فوق سنگین در جاده های اصلی منتهی به مازندران به ویژه کندوان، همچنین این وضعیت باعث قفل شدن شبکه های ارتباطی درون شهری، مسیرهای کنار گذر و معابر روستایی هم شده است.

اختلال در روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخت، صفوف طولانی در مقابل واحدهای خبازی، افت فشار و قطعی آب آشامیدنی و شلوغی مراکز درمانی از دیگر تبعات حضور چشمگیر مسافران و گردشگران غیرمنتظره به این خطه گردشگر پذیر غرب مازندران است.

جاده کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 450783
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *