تغییر ساعت کاری مترو تهران از شنبه + جزئیات

ساعت کاری مترو تهران از روز شنبه ۱۷ شهریور تغییر می‌کند و خدمات در روزهای عادی از ۵:۳۰ تا ۲۲ و در روزهای جمعه و تعطیلات از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

جهان صنعت نیوز – بر اساس اطلاعیه جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران، از روز شنبه ۱۷ شهریور ساعت کاری مترو در تمامی خطوط هفت‌گانه تغییری اعمال خواهد شد. فعالیت مترو در روزهای عادی از ۵:۳۰ صبح تا ۲۲ شب ادامه خواهد داشت و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، خدمات از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

تغییر در ساعت کاری مترو تهران از روز شنبه

سروی مسکن :شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرده است که از روز شنبه ۱۷ شهریور، تغییراتی در ساعات کاری مترو تهران اعمال می‌شود. بر این اساس، فعالیت مترو در تمامی خطوط هفت‌گانه همانند قبل از ساعت ۵:۳۰ بامداد آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ شب ادامه خواهد داشت. این تغییرات به منظور بهبود و تنظیم برنامه‌های مسافران در طول هفته انجام شده است.

تغییرات در ساعات کاری روزهای تعطیل و جمعه

در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، ساعت شروع فعالیت مترو نیز از ۶ صبح خواهد بود. این تغییر در سرویس‌دهی خطوط هفت‌گانه متروتهران و حومه اعمال می‌شود تا مسافران در روزهای تعطیل نیز بتوانند از خدمات منظم و کارآمد این سیستم حمل و نقل بهره‌مند شوند. به این ترتیب، تمامی خطوط متروتهران و حومه با نظم و ترتیب جدیدی به کار خود ادامه خواهند داد.

مسکن

شناسه : 450834
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *