ترافیک سنگین در مسیر بازگشت محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران، ترافیک سنگین در مسیر برگشت محور‌های شمالی کشور گزارش شده است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده های مرزن آباد ، میانک ، انارک و هزارچم، محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا لاسم و محدوده های شاهاندشت ، وانا و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو ، حدفاصل محمدآباد تا بایجان و محدوده های شاهاندشت و گزنک تا رینه و محدوده های پلور و پیست آبعلی گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا سه راهی سنگر و توتکابن تا شهر رودبار و محدوده زرین خانی ، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل کارسالار تا زیرآب و محدوده های پل سفید و شهر دماوند را شاهد هستیم.

او تاکید کرد: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۴تا ۱۳ را شاهد هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های شرکت ماموت ، پل کردان ، گلشهر و نیروگاه شهید رجایی و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک را شاهد هستیم.

او گفت:ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهید کاظمی گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 450934
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *