جاده چالوس یکطرفه شد/محدودیت تردد در آزادراه قزوین – رشت تا روز شنبه

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از محدودیت های ترافیکی را اعلام کرد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، «سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گفت: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا میانک و محدوده‌های مکارود، هزارچم و هریجان و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گزنک تا شاهاندشت و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو، محمدآباد تا بایجان و وانا تا گزنک و در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های زیرآب و پل سفید سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پایانه بار رشت تا امامزاده هاشم و دولت آباد تا رودبار و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده پارک جنگلی سراوان گزارش شده است.

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: در استان‌های تهران، البرز و مازندران محور چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران – شمال (جنوب به شمال) محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور فوق و آزادراه فوق) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از عصر روز گذشته ۱۵ شهریور ماه در استان گیلان محدودیت تردد در آزادراه قزوین – رشت (قطعه جدید) (آزادراه منجیل – رودبار) تا شنبه ۱۷ شهریور بدلیل تخلیه بار ترافیکی از مسیر (آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار) اجرا می‌شود.

به گفته وی مسیر جایگزین این محور، جاده قدیم منجیل – رودبار است.

منبع: ایلنا

مسکن

شناسه : 450967
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *