افت ۲۰ درصدی تولید خودرو و قطعات در تیرماه

بررسی روند تولید شرکتهای صنعتی بورسی نشان میدهد، تولید خودرو و قطعات در تیر ماه نسبت به خرداد ماه ۱۴۰۳ حدود ۲۰ درصد افت کرده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، برررسیها نشان میدهد در تیر ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل، از بین ۱۵ رشته‌فعالیت صنعتی بورسی ۶ رشته‌فعالیت افزایش در شاخص تولید و ۹ رشته‌فعالیت کاهش در شاخص تولید را تجربه کرده‌اند. رشته‌فعالیت‌های «تجهیزات برقی»، «محصولات فلزی به‌جز ماشین‌آلات و تجهیزات» و «لاستیک و پلاستیک» بیشترین سهم را در افزایش شاخص تولید و رشته‌فعالیت‌های «خودرو و قطعات»، «دارو» و «کاشی و سرامیک» بیشترین سهم را در کاهش شاخص تولید داشته‌اند.

طی تیرماه سال ۱۴۰۳ نسبت به ماه قبل، رشته‌فعالیت‌های «تجهیزات برقی»، «چوب و کاغذ» و «شیمیایی (به‌جز دارو)» بیشترین سهم را در افزایش شاخص تولید و رشته‌فعالیت‌های «کاشی و سرامیک»، «خودرو و قطعات» و «دارو» بیشترین سهم را در کاهش شاخص تولید داشته‌اند.

بررسی روند تولید شرکتهای صنعتی بورسی نشان میدهد، تولید خودرو و قطعات در تیر ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۸درصد افت کرده است. همچنین تولید این محصولات نسبت به خرداد ماه ۲۰ درصد کاهش یافته است.

تسنیم

خودرو

شناسه : 451070
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *