آغاز بروزرسانی جدید برای این گوشی‌های سامسونگ

 سامسونگ از توسعه One UI ۶.۱.۱۱ خبر داده است. گویا این به‌روزرسانی دسترسی جدیدترین ویژگی‌های هوش مصنوعی برای گوشی‌های سامسونگ را به کاربران بیشتری می‌دهد.

به گزارش سرویس دانش و فناوری جهان صنعت نیوز، گزارش‌ها حاکی از آن است که ویژگی‌های هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ که در Galaxy Z Fold۶ و Z Flip۶ رونمایی شده‌اند، در سری Galaxy S۲۴، سری S۲۳، S۲۳ FE، Z Fold۵، Z Flip۵ نیز در دسترس خواهند بود.

همچنین دستگاه‌های سری Tab S۹ از ۱۲ سپتامبر بروزرسانی را دریافت می‌کنند. علاوه بر ویژگی‌های جدید، افرادی که Z Flip۵ دارند، به‌روزرسانی Auto Zoom۴ دسترسی خواهند داشت.در به‌روزرسانی این سیستم‌عامل، ویژگی‌های جدیدی از ارتباط، بهره‌وری و خلاقیت دیده می‌شود که راحتی کاربر را افزایش می‌دهد و تجربه‌های نوآورانه جدیدی را برای کاربران سامسونگ به همراه دارد.

کارایی هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ برای کاربران 

اگر بخواهید با شخصی که هم‌زبان شما نیست صحبت کنید، هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ این کار را برای شما انجام می‌دهد. باقابلیت  Listeningکه در Interpreter۵ فعال است، در این مواقع کاربران می‌توانند مکالمه داشته باشند. این ویژگی اکنون در همه دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند در دسترس خواهد بود.

همچنین  با استفاده از Chat Assist، کاربران به‌راحتی می‌توانند ایمیل‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و نظرات کوتاه را با استفاده از Composer پیش‌نویس کنند. کاربران به‌سادگی می‌توانند چند کلمه کلیدی وارد کنند و Galaxy AI یک پیام کامل بر اساس لحن و سبک شخصی کاربر ایجاد می‌کند.

از طرفی پاسخ‌های پیشنهادی که قبلاً فقط در Galaxy Z Flip۶ در دسترس بودند، اکنون در دستگاه‌های سری Galaxy S۲۴ نیز در دسترس خواهند بود و اگر گوشی به Galaxy Watch۷ یاGalaxy Watch Ultra  متصل باشد، کاربر پاسخ‌های پیشنهادی را از مچ دست خود دریافت می‌کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ

آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ می‌تواند هر دستگاه گلکسی را به یک ابزار بهره‌وری قدرتمند تبدیل کند. Note Assist۶ یادداشت‌های وقت‌گیر جلسات شمارا خلاصه و در صورت نیاز ترجمه می‌کند. همچنین ویژگی فعال‌شده است که صوت‌های ضبط شده را به‌سرعت به متن تبدیل می‌کند.

PDF Overlay Translation۷ نیز می‌تواند به‌راحتی متن فایل‌های PDF را ترجمه کند، این ویژگی حتی می‌تواند متن تصاویر و نمودارها ترجمه کند. همچنین Sketch to Image با ایجاد مجموعه‌ای از تصاویر، به بهبود عکس‌ها کمک کنند و قسمت‌های جاافتاده آن را تکمیل کنند.

بعلاوه، قابلیت‌های جستجوی پیشرفته Circle to Search۸ گوگل به‌سرعت جستجو می‌کند و نتیجه آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اکنون دستورالعمل‌های گام‌به‌گام برای حل مسائل پیچیده ریاضی نیز ارائه می‌دهد.

تولید محتوای حرفه‌ای با گوشی‌های سامسونگ 

هوش مصنوعی سامسونگ به کاربران کمک می‌کند که محتوای حرفه‌ای تولید کنند؛ حتی اگر کاربران آماتور باشند می‌توانند با این ویژگی‌های سامسونگ به‌راحتی تولید محتوا کنند و به‌سرعت تصاویر سه‌بعدی و … تولید کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از Instant Slow-mo۱۰ سرعت ویدیو را کاهش دهند و درعین‌حال کیفیت تصویر را حفظ کنند.

خبرآنلاین

دانش و فناوری

شناسه : 451123
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *