تغییرات مدیریتی در سازمان بورس: آغاز دوره جدید با استعفای عشقی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مجید عشقی، استعفای خود را در پی دریافت وام‌های میلیاردی از سوی هیات مدیره اعلام کرد.

جهان صنعت نیوز – در جریان حواشی و بررسی‌های پیرامون دریافت وام‌های کلان توسط هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مجید عشقی، رئیس این سازمان، استعفای خود را به عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد اعلام کرده و خبر از تغییرات احتمالی در مدیریت سازمان داده است. این اقدام در حالی صورت گرفت که عشقی تأکید کرده است با تغییر دولت، آمادگی خود برای کناره‌گیری از سمت را ابراز داشته است.

استعفای مجید عشقی

پایانی بر مدیریت در سایه بحران وام‌های میلیاردی در پی انتشار خبرهایی درباره دریافت وام‌های میلیاردی توسط هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مجید عشقی، رئیس این سازمان، در نخستین جلسه خود با وزیر جدید اقتصاد، استعفای خود را اعلام کرده است. وی بیان کرده که این تصمیم در راستای آمادگی برای تغییرات مدیریتی در دوره جدید سیاسی و اقتصادی کشور اتخاذ شده است.

انتظارات وزیر اقتصاد از مدیریت جدید

عشقی تأکید کرده که آقای همتی، وزیر اقتصاد، خواستار ادامه فعالیت‌ها تا زمان انتخاب جایگزین مناسب بوده‌اند. این در حالی است که وزیر جدید نیز بر لزوم ایجاد تغییرات در ساختار مدیریتی تأکید دارد. عشقی افزوده است که تنها دلیل حضور ادامه‌دار وی در سازمان، درخواست وزیر برای یافتن گزینه‌ای مناسب جهت اداره امور می‌باشد.

پیامدهای مدیریتی و سیاسی برکناری‌های احتمالی

روزهای آینده می‌تواند شاهد تغییرات بیشتری در سطوح عالی مدیریتی سازمان بورس و اوراق بهادار باشد، که این تغییرات می‌توانند تأثیرات عمده‌ای بر بازار سرمایه و اعتماد عمومی داشته باشند. تحولات مدیریتی در این سازمان نشان‌دهنده تلاش دولت برای بازیابی شفافیت و اعتماد در بخش‌های کلیدی اقتصاد می‌باشد.

اخبار برگزیدهبورس

شناسه : 451132
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *