وام یک میلیاردی از بانک آینده و گردشگری؛ جزئیات و شرایط

مشتریان بانک آینده و بانک گردشگری می‌توانند با ارائه مدارک لازم و در طرح‌های تسهیلاتی مختلف، وام یک میلیاردی با شرایط متفاوت دریافت کنند.

جهان صنعت نیوز – بانک‌های آینده و گردشگری به متقاضیان واجد شرایط خود در طرح‌های «کارا» و «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» وام‌های یک میلیارد تومانی ارائه می‌دهند. مشتریانی که در این بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده‌اند و دارای ضامن رسمی یا سند ملک هستند، می‌توانند با توجه به شرایط خاص هر بانک، از این تسهیلات بهره‌مند شوند. سود و شرایط بازپرداخت این وام‌ها متفاوت است و با توجه به نوع حساب سپرده و مدت زمان بازپرداخت، متغیر خواهد بود.

وام‌های یک میلیاردی بانک آینده و بانک گردشگری؛ شرایط و جزئیات

سرویس بانک و بیمه: بانک‌های آینده و گردشگری طرح‌های مختلفی برای ارائه وام‌های یک میلیاردی به مشتریان خود معرفی کرده‌اند. این تسهیلات، به افرادی تعلق می‌گیرد که شرایط خاصی از جمله سپرده‌گذاری، ارائه ضامن رسمی یا سند ملک را فراهم کرده باشند. در ادامه، به بررسی جزئیات این دو طرح می‌پردازیم.

طرح «کارا» بانک آینده

بانک آینده در طرح «کارا» به مشتریانی که دارای حساب قرض‌الحسنه یا سپرده کوتاه‌مدت هستند، وام یک میلیاردی ارائه می‌دهد. مشتریان باید میانگین حساب حداقل سه ماهه در بانک داشته باشند تا مشمول دریافت این وام شوند. سود تسهیلات برای حساب‌های قرض‌الحسنه ۶ درصد و برای حساب‌های کوتاه‌مدت ۱۵ درصد تعیین شده است.

پرداخت اقساط وام برای مشتریان دارای حساب قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۳۶ ماهه، حدود ۳۰ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان و برای دارندگان حساب‌های کوتاه‌مدت حدود ۳۴ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان است. ضامن رسمی یا سند ملک به‌عنوان ضمانت بازپرداخت وام در نظر گرفته می‌شود و نیازی به مسدودی سپرده نیست.

تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری

بانک گردشگری نیز به دارندگان دستگاه کارتخوان متصل به این بانک و حساب سپرده جاری، وام یک میلیاردی ارائه می‌دهد. از شروط دریافت این وام، گذشت حداقل دو ماه از خواب سپرده است. متقاضی می‌تواند تا ۲۰۰ درصد از میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کند.

نرخ سود وام بانک گردشگری ۱۰ درصد است و مدت بازپرداخت بین یک تا دو سال متغیر است. هر قسط برای وام‌گیرندگان حدود ۴۶ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان خواهد بود.

این دو طرح فرصت مناسبی برای متقاضیانی است که به‌دنبال دریافت تسهیلات بزرگ هستند و می‌توانند با رعایت شرایط بانک، از این وام‌ها بهره‌مند شوند.

بانک و بیمه

شناسه : 451135
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *