ساعت کاری بانک‌ها و ادارات به روال سابق بازگشت

ساعت کاری ادارات و بانک‌ها از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به روال سابق بازگشته و تغییرات اعمال‌شده برای صرفه‌جویی در مصرف برق پایان یافته است.

جهان صنعت نیوز – بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ساعت کاری بانک‌ها و ادارات که به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق تغییر یافته بود، به حالت عادی بازگشته است. بانک‌ها نیز طبق اعلام شورای هماهنگی، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند و کارکنان نیز تا ساعت ۱۴:۳۰ حضور خواهند داشت. در روزهای پنجشنبه نیز خدمت‌رسانی از ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و حضور کارکنان تا ساعت ۱۳ خواهد بود. همچنین ساعات کاری واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران از شنبه تا سه‌شنبه ۷ تا ۱۶ و در چهارشنبه‌ها ۷ تا ۱۵ است.

بازگشت ساعات کاری بانک‌ها و ادارات به روال سابق از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

سرویس عمومی : بازگشت به روال سابق پس از صرفه‌جویی تابستانی طبق اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، تغییرات اعمال‌شده در ساعت کاری ادارات و بانک‌ها که به دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق در ماه‌های گرم سال اجرا شده بود، از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به حالت عادی بازگشته است. این تغییرات که در طول ماه‌های تابستان اجرا شد، با هدف کاهش مصرف برق و بهینه‌سازی انرژی اعمال شد. اکنون با پایان این دوره، ساعت کاری به شرایط معمول خود بازگشته است.

جزئیات ساعت کاری بانک‌ها پس از ۱۵ شهریور

بانک‌ها نیز طبق اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها، از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ساعات کاری معمول خود را از سر گرفته‌اند. بر این اساس، شعب بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد. کارکنان بانک‌ها نیز در این روزها از ساعت ۷ صبح تا ۱۴:۳۰ در شعب حضور خواهند داشت. در روزهای پنجشنبه نیز، شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند و کارکنان تا ساعت ۱۳ در محل کار خود حضور خواهند داشت.

ساعت‌کاری واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران

برای واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران، ساعات کاری نیز به روال معمول بازگشته است. بر اساس این اعلامیه، در روزهای شنبه تا سه‌شنبه، کارکنان این واحدها از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ مشغول به کار خواهند بود و در روزهای چهارشنبه این ساعت از ۷ تا ۱۵ خواهد بود. این تنظیمات برای افزایش بهره‌وری و هماهنگی با سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی طراحی شده است.

تغییرات موقت به دلیل صرفه‌جویی برق

لازم به ذکر است که تغییرات در ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در طول ماه‌های تابستان با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق انجام شد. این اقدام به‌دلیل افزایش مصرف انرژی در دوره‌های اوج گرما و نیاز به مدیریت بهینه منابع برق ضروری بود. اما با پایان این دوره و کاهش تقاضای مصرف برق، ساعت کاری به حالت عادی بازگشته است تا روند خدمت‌رسانی به شهروندان بدون مشکل ادامه یابد.

عمومی

شناسه : 451156
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *