نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

نتایج طرح عادی قرعه کشی ایران خودرو بر روی وبسایت رسمی این شرکت قرار گرفته و شرکت کنندگان در این طرح می توانند آن را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، قرعه کشی جدید ایران خودرو را می توان یکی از عجیب ترین و پر حاشیه ترین شرایط فروش هایی بود که در چند وقت اخیر روی داده است که عوامل بسیاری، این شرایط فروش را مورد توجه قرار داده و باعث شده تا بسیاری، منتظر نتیجه آن باشند. اولین عامل که باعث مورد توجه قرار گرفتن این شرایط فروش شده، اولین عرضه کراس اوور ملی ایران خودرو یعنی ری را بود که در ابتدا قرار بود ۱۰۰۰ دستگاه از این خودرو در این طرح به فروش برسد اما تنها ۵۰۰۰ دستگاه در این شرایط فروش شرکت داده شد.

نکته بعدی تعداد بالای شرکت کنندگان در این شرایط فروش خصوصا در طرح عادی بود. برای آن که درک بهتری از این مطلب داشته باشیم لازم است بدانیم که در این طرح عادی شرایط فروش فوق العاده ۱,۲۲۲,۰۹۴ نفر شرکت کرده اند در حالی که میزان کل عرضه خودرو ها در طرح فروش فوق العاده تنها ۳۰,۷۰۰ دستگاه بوده که از این میزان، تنها ۹،۲۱۰ دستگاه خودرو به متقاضیان عادی اختصاص می یابد.

با این حال شرایط متقاضیان طرح عادی برای شرایط پیش فروش کمی بهتر است. چرا که در این طرح، هم تعداد عرضه خودرو ها بیشتر بوده و هم متقاضیان کمتری نسبت به طرح فروش فوق العاده دارند. طبق گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در طرح پیش فروش عادی، ۴۳۹,۳۵۰ نفر شرکت کرده اند که حدود ۲۵,۹۵۰ به آنها تعلق خواهد گرفت که این به این معنا است که از هر ۱۰۰ نفر حدودا ۶ نفر شانس برنده شدن خواهد داشت.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح عادی

نکته دیگری که در این شرایط فروش شرکت ایران خودرو می توان دید، تعداد عرضه محصولات مختلف است که بیشترین تعداد عرضه برای سورن پلاس بوده و کمترین عرضه با تعداد ۴۰۰ دستگاه برای هایما S7 پلاس است که در نوع خود نکته جالب توجهی است.

در هر صورت، این طرح فروش محصولات ایران خودرو با تمام حواشی و داستان های خود به پایان رسیده و امروز نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح عادی در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی https://ikcosales.ir/ انتشار یافته و متقاضیان می توانند جهت مشاهده نتایج به پروفایل خود در این وبسایت مراجعه کنند. در حال حاضر تنها نتایج طرح عادی اعلام شده و نتایج طرح مادران و خودرو های فرسوده به دلیل زمان بر بودن استعلامات لازم تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 451318
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *