چند قطعه سکه طلا در حراج امروز مرکز مبادله فروش رفت؟

شانزدهمین حراج سکه طلا با تخصیص ۲۵ هزار و ۷۰۴ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید؛ در این حراج، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه تمام سکه، ۹۲۰۱ قطعه ربع سکه و ۴۹۸۲ قطعه نیم سکه به متقاضیان تخصیص داده شد.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، با بروزرسانی سامانه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، شانزدهمین حراج سکه طلا امروز شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۷ هزار و ۴۸۳ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۹۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۱۶ هزار و ۹۴۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۹۲۰۱ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۸۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۴۹۸۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۶ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۰۴ هزار و ۳۹۳ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۶۸ هزار و ۲۹ قطعه، نیم سکه ۴۸ هزار و ۱۷۴ قطعه و تمام سکه ۸۸ هزار و ۱۹۰ قطعه است.

منبع: تسنیم

طلا و ارز

شناسه : 451342
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *