زمان نهایی تحویل مسکن مهر پردیس اعلام شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: دو هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس باقی مانده است که تا پایان سال به مرور این واحدها تحویل داده می شود.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس با بیان اینکه روند تکمیل و اجرای پروژه های مسکن مهر در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است گفت: حدود سه هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر باقی مانده از گذشته در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است .

وی در ادامه افزود: در بدو ورود به پردیس حدود ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده بود که در یک مرحله مهر ماه گذشته ۱۰ هزار واحد تحویل داده شد، اسفند ماه گذشته بیش از شش هزار واحد و در خرداد ماه هم بیش از سه هزار  واحد مسکن مهر در پردیس به بهره برداری رسید و در مجموع هشت هزار و ۱۳۷ واحد در این فازها باقی مانده که بنا داریم تا پایان سال تحویل شود.

محبت خواه تاکید  کرد: از ۸ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده حدود ۲هزار واحد هم آماده بهره‌برداری است که‌  در نیمه دوم امسال افتتاح خواهد شد‌.

وی در خصوص وضعیت انشعابات واحدهای تحویلی گفت: از لحاظ زیر ساخت‌ها از قبیل انشعاب گاز، آب و برق در ورودی بلوک‌ها تعبیه است که شرکت‌های خدمات رسان انشعاب را بعد از اینکه متقاضیان ساکن شوند به نام متقاضی انشعابات صادر و این وظیفه بر عهده خود متقاضی یا مدیران بلوک‌ها است که از شرکت‌های خدمات رسان پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران

مسکن

شناسه : 451373
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *