این باشگاه ها به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند

باشگاه‌های پرسپولیس، ملوان و شمس‌آذر به‌دلیل فحاشی تماشاگران خود باید هرکدام مبلغ 60 میلیون تومان جریمه پرداخت کنند. باشگاه فولاد نیز 150 میلیون تومان جریمه شده است.

به گزارش سرویس ورزشی جهان صنعت نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری و هفته های سپری شده از مسابقات لیگ برتر صادر کرد. جایی که به طور کلی، فاکتور ۳۸۰ میلیونی برای چند باشگاه صادر شده است.

نام پرسپولیس نیز در میان این باشگاه ها دیده می شود. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار هفته نخست برابر ذوب آهن و آنچه که فحاشی تماشاگران منتسب به سرخ پوشان عنوان شده، این تیم با جریمه ۶۰ میلیونی مواجه شده است.

همین حکم عیناً درخصوص دو باشگاه دیگر صادر شده است. به دلیل توهین تماشاگران شمس آذر برابر چادرملو و فحاشی هواداران ملوان برابر استقلال، هر کدام از این دو تیم به پرداخت ۶۰ میلیون تومان محکوم شده اند.

البته چادرملو نیز در بازی با شمس آذر از خطر جریمه در امان نمانده و به دلیل نقض مقررات بازی و دیر رسیدن آمبولانس، این تیم یزدی نیز ۵۰ میلیون تومان جریمه شده است.

اما باشگاه فولاد نیز که پکیجی از تخلفات فوق را انجام داده، با جریمه سنگین تری روبرو شده است. به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم در بازی با مس، حضور افراد متفرقه کنار نیمکت و همچنین تأخیر در ورود آمبولانس، اهوازی ها ۱۵۰ میلیون تومان جریمه شده اند.

ایلنا

ورزشی

شناسه : 451438
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *