xtrim

خدمات پس از فروش تاکسی های برقی به عهده کیست؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت تاکسی برقی‌ها گفت: همه تاکسی برقی‌های تهران خدمات پس از فروش دارند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص نحوه دریافت خدمات پس از فروش تاکسی‌های برقی گفت: تأمین خدمات پس از فروش در خصوص تاکسی‌های وارداتی بر عهده خودروساز است و سازمان تاکسیرانی نیز بر آن نظارت دارد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تاکسیرانان خودرو برقی که در حال حاضر در تهران فعال هستند، مربوط به شرکت کرمان موتور هستند، اظهارداشت: مالکین این تاکسی‌ها می‌توانند به سامانه شرکت مربوطه مراجعه و برای رفع اختلال و مشکل اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون این شرکت نسبت به خدمات پس از فروش در زمینه‌های آموزش، تأمین قطعات و رفع مشکل و … متعهد بوده است و مصرف کنندگان از خدمات رضایت داشتند.

opal

هرمزی با اشاره به اینکه نخستین محموله تاکسی‌های برقی خریداری شده شهرداری از چین از متعلق به کمپانی آیون هستند، در حال ترخیص از گمرک است، گفت: تمامی محصولات وارداتی از شرکت مربوطه از خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: ۱۵۰ دستگاه از محصولات یک شرکت نیز پس از انجام عملیات ترخیص حدوداً از ابتدای پاییز در اختیار تاکسیرانان متقاضی با ارائه خدمات پس از فروش قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در خصوص جایگاه‌های تأمین تاکسی برقی گفت: در حال حاضر بسترهای لازم برای تأمین برق این دستگاه‌ها وجود دارد و مضاف اینکه خودروهای جدید قابلیت شارژ در منازل را هم دارند.

به گفته وی مدت زمان شارژ خودروهای جدید برقی در جایگاه حدود ۳۰ دقیقه و برای شارژ خانگی بازه زمانی ۵ تا ۶ ساعت نیاز است.

گفتنی است؛ چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه راننده تاکسی برقی در کنار خیابان برای مدت طولانی در انتظار امداد خودرو نمایندگی است، اما خبری از خدمات پس از فروش نیست.

منبع: مهر

خودرو
شناسه : 451611
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *