زمان آغاز پروازهای حج عمره اعلام شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق اعلام و هماهنگی سازمان حج و زیارت پرواز‌های حج عمره از ۲۸ شهریور از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی  و فرهنگی جهان صنعت نیوز، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر تمامی ناوگان هوایی کشور آماده پذیرش و انجام پروازهای حج عمره هستند، گفت: در حال حاضر با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پروازهای حج عمره به توافق رسیده ایم و این شرکت پروازها را انجام می دهد.

وی ادامه داد: دو فروند هواپیمای پهن پیکر در ایران ایر این پروازها را انجام می دهند و از سویی با توجه به تقاضای مسافر و زائر تعداد پرواز و ناوگان افزایش می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: سازمان‌هواپیمایی کشوری تمامی مجوزهایی که برای انجام عملیات حج عمره لازم بوده را دریافت خواهد کرد و هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم کشور عربستان هم در این بخش همکاری لازم را برای عملیات حج انجام دهد.

محمدی بخش تاکید کرد: امیدواریم اولین پرواز حج عمره در ۲۸ شهریور ماه طبق اعلام سازمان حج و زیارت از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 451616
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *