عرضه خودروی محبوب در سامانه جانبازان

شرکت نادین خودرو دو مدل آئودی مدل ۲۰۲۴ را در سگمنت های سواری و کراس اور در سامانه جانبازان عرضه نمود.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، نا به گزارش روابط عمومی شرکت نادین خودرو، دو خودروی A3 سواری مدل ۲۰۲۴ و Q3 اسپرت بک مدل ۲۰۲۴ برای انتخاب جانبازان غیور کشور نهایی شده است. جانبازان عزیز می توانند برای ثبت نام این محصولات از طریق سامانه اقدام نمایند. گفتنی است هر دو خودرو از آخرین تکنولوژی های فنی و رفاهی روز شرکت آئودی بهره میبرند به طوری که رقیبان اصلی محصولات بنز و ب ام و در دنیا به شمار می روند.

با توجه به دسته بندی ارائه شده، جانبازان عزیز کشور در دسته ۵۰ تا ۶۹ درصد جانبازی می توانند خودروی A3 را انتخاب نموده و جانبازان ۷۰ درصد ویژه می توانند خودروی Q3 را مد نظر قرار دهند.

خودروی کراس اور Q3 تیپ اسپرت بک مدل ۲۰۲۴ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو که از تکنولوژی TFSI بهر ه می برد که می تواند ۱۵۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری به چرخ های جلو منتقل کند. این خودرو در ۹.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

محصول پرتقاضا

شرکت نادین خودرو دو مدل آئودی مدل ۲۰۲۴ را در سگمنت های سواری و کراس اور در سامانه جانبازان عرضه نمود.
همچنین خودروی A3 سواری مدل ۲۰۲۴ از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو با تکنولوژی TFSIکه می تواند ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری به چرخ های جلو منتقل کند. این خودرو ۹ ثانیه زمان لازم دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

بر اساس نظر سنجی های انجام شده و با توجه به اینکه برند آئودی در سال های اخیر غایب اصلی بازار خودروهای وارداتی کشور به شمار می رود، محصولات آئودی یکی از پرتقاضا ترین محصولات این دور سامانه جانبازان به شمار می رود.

جانبازان سر افزار کشور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ محصولات به سایت نادین خودرو به نشانی www.nadinkhodro.com مراجعه نموده و یا برای ثبت نام در سامانه جانبازان از طریق درگاه اینترنتی سامانه اقدام نمایند.

آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 451694
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *