شرایط پیش فروش ری را اعلام شد

با انجام قرعه کشی ایران خودرو و اعلام برندگان آن، شرایط پیش فروش ری را (طرح عادی) و سایر محصولات با سه اولویت اعلام گردید.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، قرعه کشی طرح عادی عرضه محصولات ایران خودرو هفته گذشته پس از حاشیه های فراوان انجام شد. و نتایج قرعه کشی عصر شنبه مشخص گردید. در این عرضه خودروهای رانا پلاس، سورن پلاس XU7P ، تارا اتوماتیک، ری را، تارا دستی، پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU5، هایما S5، هایما ۷X، لونا GRE، بستیون NAT به فروش رسیدند. حالا شرایط پیش فروش برای محصولات بنزینی مشخص شده است. خودروها در سه اولویت دی، بهمن و اسفند به مشتریان تحویل داده می شود. نکته جالب اینجاست. که ری را در طرح پیش فروش از بهمن ماه تحویل مشتریان می شود. و در ری ماه تحویلی ندارد. این نشان می دهد. ایران خودرو همچنان صبر و تامل بیشتری برای عرضه ری را به خرج داده است. این خودرو قرار بود در ابتدا با ۱۰ هزار دستگاه عرضه شود. اما در نهایت تنها ۵ هزار دستگاه از آن عرضه شد. و تحویل آن در پیش فروش هم یک ماه عقب تر از سایر محصولات است.

جداول پیش فروش (طرح عادی) ایران خودرو

ری را ( ریرا – Reera ) به پیشرانه EFP مجهز است. این پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی و خروجی را دارد. ری را ۱۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور ملی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT نسل هفتم ساخت کمپانی DAE است که توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب ری را در شرایط استاندارد ۱۰.۵ ثانیه اعلام می شود.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 451772
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *