مهلت ۱۰ روزه برای واریز وجه پیش‌فروش ایران خودرو آغاز شد  

ایران‌خودرو به منتخبان طرح پیش‌فروش اخیر خود تا ۲۹ شهریور ماه فرصت داده است تا برای واریز وجه علی‌الحساب خود اقدام کنند.

جهان صنعت نیوز – گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده که منتخبان طرح پیش‌فروش اخیر این شرکت که در اولویت‌های اول تا سوم (ماه‌های دی، بهمن و اسفند) قرار دارند و پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند از ۱۹ شهریور تا ۲۹ شهریور برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروهای خود اقدام کنند. این فرصت ۱۰ روزه برای واریز وجه تنها به برندگان این دوره پیش‌فروش اختصاص دارد.

آغاز مهلت واریز وجه برای منتخبان پیش‌فروش ایران خودرو

سرویس خودرو : گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که مهلت واریز وجه برای منتخبان عادی طرح پیش‌فروش این شرکت، از روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. این طرح پیش‌فروش به منظور ارائه محصولات جدید ایران‌خودرو به متقاضیان برگزار شده و اولویت‌های اول تا سوم آن شامل ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال جاری است.

نحوه اطلاع‌رسانی به برندگان طرح پیش‌فروش 

پس از انجام قرعه‌کشی و اعلام نتایج نهایی، لیست منتخبان این طرح منتشر شد و به برندگان پیامک ارسال شد. بر اساس این اطلاع‌رسانی، متقاضیان برنده که در اولویت‌های اول تا سوم قرار دارند، باید در مهلت مشخص شده اقدام به واریز وجه پیش‌پرداخت نمایند. این پیامک حاوی اطلاعات مربوط به مراحل پرداخت واریزی، نوع خودرو و میزان وجه مورد نیاز برای تکمیل فرآیند پیش‌فروش بوده است.

شرایط واریز وجه برای منتخبان

منتخبان طرح پیش‌فروش ایران خودرو باید با توجه به نوع خودروی انتخابی و جدول مربوط به آن، وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت خودرو را واریز کنند. این مهلت ۱۰ روزه از روز دوشنبه ۱۹ شهریور شروع شده و تا پنجشنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد. در صورتی که منتخبان در این بازه زمانی موفق به واریز وجه نشوند، امکان رزرو جایگاه آن‌ها به افراد دیگر داده خواهد شد.

ایران‌خودرو تاکید کرده است که پس از پایان مهلت تعیین شده، هیچ گونه تمدیدی برای واریز وجه نخواهد بود و تنها کسانی که در این بازه زمانی پرداخت خود را تکمیل کنند، قادر خواهند بود از مزایای این طرح پیش‌فروش بهره‌مند شوند.

لزوم توجه به زمان‌بندی پرداخت و پیامک دریافتی

یکی از نکات مهمی که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند، تطابق پرداخت‌های خود با جدول زمان‌بندی و جزئیات ذکر شده در پیامک دریافتی است. به‌دلیل اینکه هر خودروی پیش‌فروش شده دارای شرایط و مبالغ واریزی متفاوت است، منتخبان باید با دقت به این جزئیات توجه کنند تا دچار مشکلات احتمالی در تکمیل فرآیند پیش‌فروش نشوند.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 451904
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *