مسکن مهر پردیس به بن‌بست رسید

پروژه ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس که قرار بود تا هفته دولت امسال به پایان برسد، هنوز تکمیل نشده و تعدادی از واحدها همچنان در مرحله ساخت قرار دارند.

جهان صنعت نیوز – با وجود وعده‌های داده‌شده برای تکمیل ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس تا هفته دولت امسال، این پروژه هنوز به اتمام نرسیده است. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرده بود که این پروژه جزو آخرین پروژه‌های مسکن مهر است و به دلیل مشکلات پیمانکار و سایر عوامل، همچنان تعدادی از واحدها در مرحله ساخت قرار دارند. وی همچنین اشاره کرد که وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های زیادی برای آماده‌سازی محوطه و دیوار حائل این پروژه متحمل شده است و با همکاری صندوق ملی مسکن، بخشی از واحدها افتتاح شده است.

تکمیل نشدن پروژه مسکن مهر پردیس با وجود وعده‌ها

سرویس مسکن : پروژه ۵۰۰۰ واحدی مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس که قرار بود تا هفته دولت سال جاری به پایان برسد، همچنان تکمیل نشده و بسیاری از واحدهای آن در مرحله ساخت باقی مانده‌اند. این در حالی است که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اسفندماه سال گذشته وعده داده بود که این پروژه تا هفته دولت به سرانجام خواهد رسید.

هزینه‌های بالای وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه

در مراسم افتتاح بخشی از واحدهای مسکن مهر پردیس که اسفندماه سال گذشته برگزار شد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرد که این پروژه جزو آخرین پروژه‌های طرح مسکن مهر است و هزینه‌های زیادی برای آماده‌سازی محوطه و ساخت دیوار حائل توسط وزارت راه و شهرسازی صرف شده است. وی افزود که اتمام این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دولت تلاش‌های زیادی برای به پایان رساندن آن انجام داده است.

کم‌کاری پیمانکار و نقش صندوق ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران در ادامه توضیحات خود به کم‌کاری پیمانکار فاز ۱۱ اشاره کرد و بیان داشت که این کم‌کاری باعث تأخیر در پیشرفت پروژه شده است. با این حال، وی از همکاری صندوق ملی مسکن و وزارت راه و شهرسازی در تأمین منابع مالی پروژه تقدیر کرد و اعلام داشت که با مدیریت صحیح و همت صندوق ملی مسکن، بخشی از واحدهای فاز ۱۱ به افتتاح رسید.

تلاش پیمانکاران ایرانی برای تکمیل پروژه

مدیرعامل شرکت عمران ضمن اشاره به کیفیت بهتر کار پیمانکاران ایرانی نسبت به پیمانکاران ترک در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، تصریح کرد که این پیمانکاران توانستند با کیفیت مطلوب‌تری پروژه‌ها را پیش ببرند. وی خاطرنشان کرد که با وجود تمامی تلاش‌ها، هنوز حدود ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس تکمیل نشده و وعده داده شده است که این واحدها تا هفته دولت سال آینده آماده و تحویل خواهند شد.

تأخیر در ساخت و عدم تحقق برنامه‌های اعلام‌شده

با وجود وعده‌های مکرر برای تکمیل و تحویل ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس تا هفته دولت امسال، این هدف محقق نشده است و همچنان تعدادی از واحدها در وضعیت نیمه‌تمام یا حتی در مرحله آغاز ساخت قرار دارند. این وضعیت نگرانی‌هایی را برای متقاضیان مسکن مهر ایجاد کرده و زمان دقیق پایان ساخت این واحدها همچنان نامشخص است.

اخبار برگزیدهمسکن

شناسه : 451948
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *