پرداخت یارانه دارو و شیرخشک

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: در مجموع از ابتدای سال تا کنون ۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه دارو و شیرخشک به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان جهان صنعت نیوز، سیده طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت. براساس مدارک رسیده از سازمان‌های بیمه گر سلامت تامین اجتماعی امروز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان. یارانه دارو و شیرخشک به حساب ذی نفعان نهایی واریز شده است.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: این واریز بر اساس تخصیص و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه صوررت گرفته است. و تا به امروز تمام مدارک رسیده. به سازمان هدفمندی یارانه‌ها تسویه شده و مطالبات پرداخت نشده داروخانه‌ها به دو علت مغایرت در مدارک ارسالی و ارسال نشدن مدارک داروخانه‌ها بوده است.

حسینی گفت: در مجموع تاکنون ۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه دارو و شیرخشک به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

وی درباره پرداخت مابقی یارانه دارو و شیرخشک گفت: تاکنون نیمی از منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت یارانه دارو و شیرخشک محقق شده است و شرکت‌های ذی مدخل نفتی منابعی را که طبق قانون تعریف شده تامین نکرده اند.

حسینی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها مطابق بند ۲ جزء الف تبصره ۸ موظف است که یارانه دارو و شیرخشک را به حساب ذی نفعان نهایی یعنی داروخانه‌ها و مراکز درمانی واریز کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اقتصاد کلان

شناسه : 452043
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *