کمبود بنزین در شمال کشور جبران می شود

استاندار مازندران عنوان کرد: در عرضه بنزین در روزهای اخیر مشکلاتی داشتیم که همه تلاش‌ها برای عادی سازی عرضه آن صورت گرفت.

به گزارش سرویس نفت و پتروشیمی جهان صنعت نیوز، یوسف نوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با بیان این که مازندران استان پرجاذبه‌ای است و حضور ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در استان را در مدت زمان ۴ روزه داشتیم، اظهار داشت: ۲۱ میلیون تردد در تعطیلات اخیر رخ داد و دستگاه‌های متولی سفر هم در تامین نیاز مسافران و گردشگران پای کار هستند.

وی پیگیری و نظارت بر روند تامین سوخت‌رسانی به جایگاه پر رفت آمد را از اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: با توجه به حجم بالای حضور مسافر در مازندران و با توجه به فشردگی سفرهای پایان تعطیلات تابستانی تدابیر لازم برای تامین سوخت انجام شد.

اگر چه مو ضوعات مختلفی در فرمانداری تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما یکی از موارد مهم بحث آلودگی هواست به خصوص زمانی که هوا دچار وارونگی می‌شود.

استاندار مازندران به طرفیت‌های مازندران و جاذبه‌های فراوان در بخش دریا، جنگل و کوهستان اشاره کرد و با تاکید بر افزایش میزان سفر به استان این عامل را عامل کند شدن عملیات سوخت رسانی در طی تعطیلات چند روزه گذشته عنوان کرد.

ترافیک بی‌سابقه در استان

نوری تصریح کرد: دوربین‌های ترافیکی در یک دوره کوتاه مدت ۲۱ میلیون تردد در استان را ثبت کردند که این ترافیک بی‌سابقه در استان سبب شد تانکرهای سوخت به جایگاه‌ها نتوانند ورود به موقع داشته باشند.

وی بر تامین اقلام و مایحتاج جمعیت مازاد استان تاکید کرد و گفت: در ایام تعطیلات با تلاش دستگاه مسئول کمبود خاصی مشاهده نشد.

استاندار مازندران عنوان کرد: در عرضه بنزین هم در روزهای اخیر مشکلاتی داشتیم که همه تلاش‌ها برای عادی سازی عرضه آن صورت گرفت.

نوری در ادامه یادآور شد: مازندران به عنوان مقصد سفر باید مورد توجه ویژه وزارت نفت قرار گیرد.

وی، گفت: حجم بالای مسافر و افزایش تقاضا در زمینه فرآورده‌های نفتی مانند بنزین نیازمند توجه ملی به استان مازندران است.

استاندار مازندران همچنین خاطرنشان کرد: مدیران استانی در تلاش برای تامین و توزیع سوخت هستند.

نوری بیان کرد: توجهات و دستورات قاطع وزیر کشور برای پیگیری این موضوع جای قدردانی دارد.

منبع: تسنیم

نفت و پتروشیمی

شناسه : 452046
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *