چالوس یکطرفه شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی به ویژه محور‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ شهریور از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده و همچنین در روز‌های سه شنبه و چهار‌شنبه (۲۰ و ۲۱ شهریور) از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور به طور کامل مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محدودیت تردد یک‌طرفه اعمال شده. با اتمام محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۲۴، تردد خودرو‌ها از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام خواهد شد.

او بیان کرد: در روز‌های پنجشنبه و شنبه ۲۲ و ۲۴ شهریور ماه) در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در مسیر‌های رفت و برگشت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه از روز جمعه ۲۳ شهریور محدودیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال به مقصد چالوس از ساعت ۱۴ و همچنین از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) از ساعت ۱۵ انسداد محور به طور کامل اعمال می‌شود گفت: محدودیت تردد از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) به صورت یک‌طرفه اجرا شده و با اتمام اجرای طرح از ساعت ۲۳، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد انجام می‌شود، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده صورت می‌گیرد.

ممنوعیت تردد تریلی

او اظهار کرد: تردد برای ساکنان و افراد محلی از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله آزاد بوده، اما در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال، از ساعت ۱۱ تردد خودرو‌ها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد خودرو‌های تریلر در مدت زمان یاد شده، محور هراز کماکان ممنوع بوده. همچنین تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۲و ۲۳ شهریور) از محور هراز ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، از امروز تا روز شنبه ۲۴ شهریور ماه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال می‌شود.
وی تصریح کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک، تردد انواع خودرو‌های تریلر و کامیون (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ شهریور از محورآستارا- اردبیل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور) از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم اعمال می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد:از سویی تردد خودرو‌های کامیون وتریلر (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریور در محور امامزاده اشم (سراوان) -لوشان و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

او افزود: اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است. با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 452182
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *