۱۶۰ همت به حساب گندمکاران واریز شد

یک چهارم مطالبات گندمکاران تا امروز پرداخت شد و با این شرایط مبلغ واریزی به حساب گندمکاران از 160 همت عبور کرد.

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، کندی در پرداخت مطالبات گندمکاران در سال زراعی جاری گلایه کشاورزان را به همراه داشت. و به منظور پرداخت مطالبات گندمکاران رهبر انقلاب با کاهش سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت و گاز برای سال جاری به درخواست رئیس‌جمهور موافقت کردند. بر این اساس مبلغ ۳۵۰ همت به صورت قرض از صندوق توسعه ملی به بودجه عمرانی دولت اضافه شد.

حال مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از عبور مبلغ واریزی به حساب گندمکاران از ۱۶۰ همت خبر داد. و گفت: تا ساعت ۷ صبح امروز، ۱۶۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شده است.

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد با اعلام اینکه با پرداخت. بیش از سه چهارم مطالبات گندمکاران، ۷۶ و نیم درصد از معوقات به حساب این عزیزان واریز شده است. افزود: به این ترتیب، کمتر از ۵۰ همت از مطالبات گندمکاران باقی مانده است. که پرداخت آن در جریان است.

راد از افزایش ۱۶ درصدی خرید گندم نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تا این تاریخ، یک میلیون و ۶۲۰ هزار تُن بیشتر از سال ۱۴۰۲ و ۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تُن بیشتر از سال ۱۴۰۱، گندم داخلی خریداری شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه از پیش‌بینی عبور خرید تضمینی گندم از مرز ۱۲ میلیون تُن خبر داد و عنوان کرد: به این ترتیب، مجموع ارزش گندم‌های خریداری شده از کشاورزان تا نیمه سال از ۲۱۰ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

منبع: اکوایران

کشاورزی

شناسه : 452286
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *