فوری؛ ترافیک ۷ کیلومتری در جاده هراز+جزئیات

رئیس پلیس‌ راه مازندران گفت: در زمان حاضر شاهد ترافیک خودرویی پنج‌کیلومتری در مسیر ورودی محدوده پل زنگوله تا سیاه‌بیشه محور کندوان و همچنین ترافیک هفت کیلومتری در محور هراز هستیم.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، یدالله جهان‌تاب در ارتباط با آخرین درباره وضعیت ترافیک در جاده‌های شمال با بیان اینکه پنجشنبه این هفته نیز کنترل راه های استان با ترافیک شروع شد، اظهار کرد: به طور معمول پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: البته این روزها باتوجه‌به ترافیک روزهای پایانی تابستان شاهد افزایش حجم تردد به سمت شمال هستیم.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ترافیک پنج‌کیلومتری در محدوده پل زنگوله تا سیاه‌بیشه محور کندوان، اضافه کرد: شاهد روز پرترافیک در مسیر شمال محور کندوان هستیم که در صورت ترافیک سنگین اعمال محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه ترافیک در محور هراز هم پرحجم شد و ترافیک هفت کیلومتری را شاهد هستیم، بیان کرد: هم‌اکنون در محدوده چلاو محور هراز شاهد ترافیک سنگین است.

وی گفت: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان گزارش شده و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته هم از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

بر اساس آمارها سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 452348
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *