پروازهای لوفت‌هانزا به تهران لغو شد؟

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا تاکید کرد که علی‌رغم تحریم‌های جدید علیه ایران، پروازهای خود به تهران را لغو نخواهد کرد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، شرکت هوانوردی لوفت هانزا اعلام کرد که اطلاعاتی در مورد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران دریافت کرده است، اما این شرکت هواپیمایی به پرواز‌های خود به ایران ادامه خواهد داد.

براساس گزارش آر تی، یک منبع در این گروه به آژانس نووستی گفت: گروه لوفت هانزا از تحریم‌های جدید مطلع شده و با نهاد‌های مسئول در تماس است. ما از نزدیک وضعیت منطقه را دنبال می‌کنیم.

سه شنبه هفته گذشته آمریکا شرکت هواپیمایی ایرانی «ایران ایر» را با ادعای تامین قطعات یدکی غربی به ایران و تعاملات مسکو و تهران تحریم کرد. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در حالی ایران را به ارسال موشک بالستیک به روسیه متهم کرده است که سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز گذشته گفته بود آمریکا نمی‌تواند گزارش‌ها درباره ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به روسیه را تأیید کند.

پیش از این، ایران چنین اقدامی را رد و اعلام کرده بود که تهران ادعاهای مربوط به نقش ایران در صادرات تسلیحات به یک طرف جنگ اوکراین را تکذیب می‌کند. در همین راستا عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان روز چهارشنبه در واکنش به تحریم‌های جدید وضع شده از جانب آمریکا و تروئیکای اروپایی، گفت که تهران به مسکو موشک بالستیک نفرستاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 452421
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *