سلطانی انتصابش به ریاست دانشگاه تهران را رد کرد

ناصر سلطانی در واکنش به خبر انتصابش به عنوان رئیس دانگشاه تهران اظهار کرد: من پیگیری نکردم که این صحبت‌ها از کجا مطرح شده؛ ولی تاکنون از طرف مسئولان وزارت علوم کسی صحبتی در مورد این موضوع با من مطرح نکرده است.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران خبر انتصاب خود به عنوان رییس دانشگاه تهران را رد کرد.

ناصر سلطانی با تکذیب خبر انتصاب خود به عنوان رییس دانشگاه تهران گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم و هنوز حکمی در این مورد صادر نشده است.

وی اظهار کرد: من پیگیری نکردم که این صحبت‌ها از کجا مطرح شده؛ ولی تاکنون از طرف مسئولان وزارت علوم کسی صحبتی در مورد این موضوع با من مطرح نکرده است.

سید احمدرضا خضری؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در مورد این موضوع به خبرنگار مهر گفت: اخباری که در سایت وزارت علوم درج‌ شده باشد، مورد تایید است.

پیگیری‌ها از روابط عمومی دانشگاه تهران نیز حاکی از این است که تاکنون موضوع برکناری دکتر محمد مقیمی و انتصاب رییس جدید دانشگاه تهران مطرح نشده است.

از شب گذشته برخی رسانه‌ها از انتصاب دکتر ناصر سلطانی به عنوان رییس دانشگاه تهران خبر داده بودند. دکتر ناصر سلطانی استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران است.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 452557
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *