ایجاد فضای پارک اختصاصی برای معلولان در تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ تهران گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و شروع فعالیت مدارس، بیش از ۳۰ واحد فضای پارک اختصاصی ویژه معلولان در نزدیکی مدارس این منطقه ایجاد شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، علیرضا صادقی‌بخش روز جمعه درباره اقداملات لازم برای معلولان در این منطقه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ایجاد تسهیلات و زیرساخت‌های مناسب برای تسهیل تردد جانبازان و شهروندان کم‌توان جسمی است تا این دسته از افراد با دغدغه کمتری در فضای شهری تردد داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا در یک ماه گذشته علاوه بر ایجاد و بهسازی رمپ‌های دسترسی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به تخصیص فضای پارک وسایل نقلیه ویژه این افراد در نزدیکی محدوده مراکز آموزشی کرده است.

صادقی تاکید کرد: ایجاد این جایگاه‌های پارک اختصاصی همراه با خط‌کشی آبی رنگ و نصب تابلوی مربوطه همراه است به همین منظور از شهروندان منطقه ۶ درخواست می‌شود تا با این معاونت در راستای رعایت و همراهی برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.

معاون شهردار منطقه ۶ تهران، همچنین به بازدید‌های میدانی مستمر شهرداران نواحی با محوریت نیازسنجی و رفع مشکلات افراد دارای معلولیت اشاره کرد و افزود: در این بازدید میدانی، معضلات ترافیکی مربوط به توانیابان موشکافی و بررسی می‌شود تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 452573
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *