یک هفته اتوبوس رایگان برای دانش آموزان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط آموزشی هستیم.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای عبور و مرور شهروندان با اتوبوس از ابتدای مهرماه اعلام کرد: مجموعه اتوبوسرانی تهران مانند سال‌های گذشته برای ابتدای مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

علیزاده گفت: طبق مصوبه شورا اسلامی شهر تهران هم سازمان اتوبوسرانی تهران و هم مترو تهران در هفته اول مهر ماه برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است.

وی با اشاره به اینکه برخی از خطوط به صورت ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده با دانشگاه‌ها، مدارس و آموزش و پرورش، سرویس‌های ویژه‌ای در نظر گرفتیم. به عنوان مثال دانشگاه علوم تحقیقات نمونه دانشگاهی است که برای آن سرویس ویژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در تهران نوسازی شده است اظهار داشت: سال گذشته حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از نوع بی‌آرتی ۱۸ متری اورهال و بازسازی شدند و امسال نیز حدود ۱۰۰ دستگاه در حال اورهال است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط آموزشی هستیم تا به نیازهای حمل و نقل عمومی به خوبی پاسخ داده شود.

مهر

مسکن

شناسه : 452946
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *