آخرین مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم بیمه شخص ثالث

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث ۳۱ شهریور به اتمام خواهد رسید و دیگر تمدید نخواهد شد.

جهان صنعت نیوز – مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی، اعلام کرد که مهلت بخشودگی کامل جرایم مربوط به بیمه شخص ثالث تا ۳۱ شهریور به پایان می‌رسد و تمدید نخواهد شد. وی از تمامی صاحبان وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث خواست که با توجه به اهمیت بیمه در پوشش خسارات، قبل از پایان مهلت، اقدام به تهیه بیمه‌نامه کنند.

پایان مهلت بخشودگی جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث در ۳۱ شهریور

سرویس بانک و بیمه : مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی، در خصوص مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث اعلام کرد که تنها کمتر از یک هفته تا پایان این فرصت باقی مانده است. به گفته وی، این بخشودگی که به مناسبت هفته دولت و اعیاد ربیع آغاز شده بود، تا ۳۱ شهریور ماه اعتبار دارد و تمدید نخواهد شد.

قمصریان با تاکید بر اهمیت این فرصت برای افرادی که هنوز اقدام به خرید بیمه‌نامه نکرده‌اند، اشاره کرد که تمامی دارندگان وسایل نقلیه که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند، باید در این مدت کوتاه از این فرصت بهره‌مند شوند. او به صاحبان وسایل نقلیه هشدار داد که با توجه به نرخ دیه در سال جاری که در ماه‌های عادی به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در ماه‌های حرام به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است، خرید بیمه‌نامه شخص ثالث یک امر ضروری و منطقی است.

اهمیت بیمه‌نامه شخص ثالث و بخشودگی جرایم

قمصریان در ادامه افزود که خرید بیمه‌نامه شخص ثالث، علاوه بر حفاظت از مالکان وسایل نقلیه در برابر خسارات مالی، با استفاده از این فرصت بخشودگی می‌تواند تمامی جرایم عدم خرید بیمه‌نامه‌های پیشین را حذف کند. بر این اساس، افرادی که تاکنون به هر دلیلی بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری نکرده‌اند، با تهیه بیمه‌نامه یکساله می‌توانند از تمامی جرایم معاف شوند.

وی از تمامی افرادی که وسایل نقلیه خود را بدون بیمه‌نامه شخص ثالث نگه داشته‌اند، خواست تا پیش از پایان مهلت ۳۱ شهریور، اقدام به خرید بیمه‌نامه کنند و از مزایای بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بهره‌مند شوند.

بانک و بیمه

شناسه : 453130
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *