ترافیک سنگین در چالوس و هراز؛ بارش باران و مه‌گرفتگی در راه‌های شمالی

 ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز گزارش شده و برخی جاده‌های استان‌های شمالی با بارش باران و مه‌گرفتگی همراه هستند.

جهان صنعت نیوز – بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری، ترافیک سنگینی در محورهای چالوس و هراز به سمت شمال وجود دارد. همچنین بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات محور چالوس مشاهده می‌شود. تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان است، اما برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران دارند. محورهای هشتگرد– طالقان و چند جاده دیگر تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

سرویس عمومی: مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری از ترافیک سنگین در محورهای اصلی شمال کشور خبر داده است. در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال)، ترافیک در محدوده کیلومتر چهار، پل زنگوله تا سیاه بیشه و مکارود تا مجلار بسیار سنگین است. همچنین آزادراه تهران- شمال نیز در محدوده انتهای آزادراه با ترافیک سنگینی مواجه است. در محور هراز (مسیر جنوب به شمال) محدوده کلرد نیز وضعیت مشابهی گزارش شده است.

وضعیت تردد در محورهای فیروزکوه و قزوین-رشت

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت، تردد به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است. این مسیرها با وجود ترافیک سبک، برای تردد مسافران به مناطق شمالی کشور مناسب ارزیابی شده‌اند.

بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های شمالی

براساس این گزارش، محور چالوس علاوه بر ترافیک سنگین، با بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات نیز روبرو است. با این حال، سایر محورهای شمالی مانند هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی بوده و مسافران می‌توانند به صورت ایمن تردد کنند.

وضعیت ترافیکی در مسیرهای دیگر

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج نیز گزارش شده است. در این محور، حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگینی دارد. همچنین در محور تهران-پاکدشت و محور شهریار- تهران، ترافیک در برخی نقاط مانند خاورشهر، شهرک صنعتی خاوران، خاتون آباد و میدان معادن سنگین است.

محورهای مسدود و بارش باران در استان‌های شمالی

در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران در برخی محورها مشاهده می‌شود که ممکن است باعث کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها شود. همچنین محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی سیاخ دارنگون تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

عمومی

شناسه : 453642
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *