باز هم در تگزاس تیر اندازی شد

جهان صنعت نیوز:  یک شهروند آمریکایی با به رگبار بستن مردم عادی از داخل اتومبیل خود ۵ نفر را کشت و ۱۶ نفر را زخمی کرد.

پلیس تگزاس می گوید این فرد به طور اتفاقی و بدون هدف به سوی مردم تیراندازی کرده است.

تیر انداز یک مرد  سفید پوست ۳۵ ساله است که هرچند پلیس می گوید که هویتش شناخته شده است، اما قرار نیست تا اتمام بررسی های پزشکی هویتش آشکار شود.

این تیر اندازی در بین دو شهر ادویسه و میدلند در غرب ایالت تگزاس در بعد از ظهر روز شنبه روی داده است.

بعد از این حادثه دونالد ترامپ خیلی سریع در توییتر خود نسبت به مساله واکنش نشان داد.

با این که تیرانداز، بعد از اقدام خود متواری شده بود اما پلیس اعلام کرد که او در داخل یک مجموعه سینمایی به نام سینرجی در شهر میدلند هدف قرار گرفته و کشته شده است.

ظاهرا به گفته پلیس ماجرای تیراندازی در وهله اول بین مهاجم و یک مامور پلیس رخ می دهد و بعد از این که او از دست پلیس فرار می کند شروع به تیراندازی اتفاقی به سوی مردم می کند.

او بعد از مدتی خودروی خود را رها کرد و با دزدیدن یک خودرو پست به سمت شهر اودیسه فرار کرده و در ضمن به تیراندازی به سوی مردم ادامه می دهد.

آخرین تیراندازی در آمریکا قبل از این رویداد مربوط به کشتار چند هفته قبل در فروشگاه والمارت در شهر ال پاسو در تگزاس بود که در آن ماجرا ۲۲ نفر کشته و بیش از ۴۰ نفر زخمی شدند.

باز هم در تگزاس تیر اندازی شد
مکان تیراندازی در تگزاس بین شهر ادویسه و میدلند

منتقدان می گویند که سهولت در قوانین حمل اسلحه باعث شده است که آمریکا محل تیراندازی های مکرر به سوی مردم باشد. اما حامیان قانون حمل اسلحه معتقدند که این حق که در قانون اساسی برای مردم آمریکا به رسمیت شناخته شده است مشکلی ندارد بلکه برخی از جزئیات در قانون حمل اسلحه باید تغییر یابد.

مطالب مرتبط:

واکنش‌های جهانی به تیراندازی‌های مرگبار در نیوزیلند

عمومی

شناسه : 45374
لینک کوتاه :