گره‌های ترافیکی مرکز شهر با همکاری شهرداری و پلیس راهور بازمی شود

در دیدار فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ و شهردار منطقه۱۱ تهران؛ طرح‌های اجرایی برای کاهش بار ترافیکی محلات مرکزی شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سید محمد موسوی شهردار این منطقه با سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ دیدار کرد. و موضوعات و گره‌های ترافیکی مرکز شهر مورد بررسی و تبادل نظر جهت اجرای اقدامات فنی قرار گرفت.

در این نشست؛ شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن تأکید بر تحقق برنامه‌های شهردار تهران درباره رفع معضلات و مشکلات ترافیک کلان شهر تهران. درخصوص برنامه های منطقه ۱۱ برای روانسازی و رفع گره های ترافیکی اشاره کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت نیز با اذعان به همراهی و همکاری با شهرداری تهران نسبت به رفع این معضلات ترافیکی. تأکید به برداشت‌های مستمر مشکلات معابر و برگزاری جلسات مشترک دو حوزه داشت.

سید محمد موسوی در این نشست از حساسیت موقعیت منطقه ۱۱ تهران به لحاظ وجود مراکز مهم حکومتی. بازارهای تخصصی و عمده فروشی کالاهایی مانند صوتی و تصویری، کتاب و انتشارات، تلفن همراه. کالاهای پزشکی، پیچ و مهره و همچنین وجود دو بیمارستان تخصصی فارابی و لقمان صحبت کرده. و یادآور شد: معابر ورودی غربی این منطقه مرز طرح کاهش آلودگی می‌باشد. که همین عوامل باعث شده که جمعیت شناور این منطقه در طول روز بالغ بر دو میلیون نفر باشد و برای روانسازی ترافیک در این منطقه یک ارتباط مشترک سازمان هایی مانند شهرداری و پلیس راهور لازم و ضروری است.

بر اساس گزارش سایت شهر، در ادامه هماهنگی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی و طرح استقبال از مهر انجام پذیرفت و بر روی کارهای مشترک پلیس راهور و شهرداری منطقه ۱۱ برای ایمنی تردد دانش آموزان و شهروندان تأکید شد.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 453772
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *