وام یک میلیاردی در طرح صبای بانک صادرات + شرایط

بانک صادرات با ارائه «طرح صبای سپهر» امکان دریافت تسهیلات تا ۲۰۰ درصد میزان سپرده با سود متغیر بین ۰.۵ تا ۲۳ درصد را می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – طرح صبای سپهر بانک صادرات ایران این امکان را می‌دهد تا بر اساس میانگین گردش حساب خود، تسهیلات مالی تا ۲۰۰ درصد میزان سپرده خود دریافت کنند. نرخ سود تسهیلات بین ۰.۵ تا ۲۳ درصد متغیر است و سقف وام تا ۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان باید ضامن رسمی داشته و گردش حساب ۳ تا ۱۲ ماهه را ارائه دهند. بازپرداخت وام تا ۳۶ ماه است و مبلغ قسط ماهانه برای سقف وام ۳۸ میلیون تومان خواهد بود. این طرح تنها برای پذیرندگان پایانه‌های فروش معتبر است.

معرفی طرح صبای سپهر بانک صادرات

سرویس بانک و بیمه: بانک صادرات ایران در راستای حمایت از کسب‌وکارهایی که از پایانه‌های فروش (POS) استفاده می‌کنند، طرح تسهیلاتی ویژه‌ای به نام «صبای سپهر» ارائه کرده است. این طرح به پذیرندگان پایانه‌های فروش این امکان را می‌دهد که بر اساس میانگین گردش حساب خود در بانک، از تسهیلات مالی با نرخ سود متغیر بهره‌مند شوند.

شرایط تسهیلات و نرخ سود

طرح صبای سپهر به متقاضیان امکان می‌دهد تا سقف ۲۰۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات بر اساس عواملی مانند میزان سپرده، مدت خواب سپرده و ضریب برابری تسهیلات بین ۰.۵ تا ۲۳ درصد متغیر است. برای مثال، هر چه مدت بازپرداخت کوتاه‌تر و میزان سپرده بیشتر باشد، نرخ سود کاهش می‌یابد. سقف وام در این طرح ۱ میلیارد تومان تعیین شده و نرخ سود پایه آن ۲۳ درصد است. اما بسته به شرایط، نرخ سود می‌تواند از ۰.۵ تا ۲۳ درصد تغییر کند.

شرایط دریافت وام و ضمانت

برای دریافت وام از طرح صبای سپهر، متقاضیان باید حداقل ۳ تا ۱۲ ماه گردش حساب در بانک صادرات داشته باشند. نوع سپرده مورد نیاز برای دریافت این وام، سپرده کوتاه‌مدت عادی با سود ۵ درصد است. در صورتی که سپرده قرض‌الحسنه باشد، بدون سود خواهد بود. همچنین، متقاضیان نیاز به یک ضامن رسمی معتبر با اعتبار شغلی دارند تا بتوانند این وام را دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت و هزینه‌ها

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه (معادل ۳ سال) تعیین شده است. میزان قسط ماهانه برای سقف تسهیلات ۱ میلیارد تومانی، حدود ۳۸ میلیون تومان خواهد بود. در مجموع، کل سود وام برای مبلغ ۱ میلیارد تومان، حدود ۳۹۳ میلیون تومان برآورد شده و با جمع وام و سود، رقم نهایی به ۱ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان می‌رسد. هزینه‌های جانبی این وام نیز شامل ۲۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

شرایط نهایی و نکات مهم

طرح صبای سپهر تنها برای پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات در نظر گرفته شده است. متقاضیان این وام باید به بانک بدهکار نباشند و همچنین چک برگشتی در سابقه حساب خود نداشته باشند. شرایط بازپرداخت، نرخ سود و ضریب برابری تسهیلات بر اساس عواملی چون میانگین حساب، نوع ضامن و شرایط شغلی متقاضی تغییر می‌کند.

بانک و بیمه

شناسه : 455167
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *