لبنان در آتش جنایتکاران اسرائیل

آیت الله سید اصغر ناظم زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَ لا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیْرٌ لِّأَنفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیَزْدَادُوا إِثْمًا وَلَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ” (آل عمران، آیه ۱۷۸)

با سلام و درود به پیشگاه ملت بزرگ ایران و به همه دلسوختگان از درد و رنج مردم زجر کشیده و مظلوم غزه و لبنان

به راستی این چه دنیایی است که آرام نشسته و تماشاگر صحنه های دلخراشی است که اقلیتی صهیونیست جلاد، حمام خون به راه انداخته و با بمب های اهدایی اربابان خود بر سر این ملت، مرد و زن و پیر و جوان و کودک را بی رحمانه به خاک و خون می کشد و آن را دفاع مشروع می نامد.

دنیایی که از حقوق بشر دم می زند آشکارا شاهد است که این رژیم سفاک با استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی تسلیحاتی و وسائل کشتار جمعی، به نسل کشی دست زده و هیچ حریم و مرز و قانونی را به رسمیت نمی شناسد.

اف بر این منطقی که سرمستان به اصطلاح قدرت، بخاک و خون کشیدن انسان های بی گناه را فتح الفتوح می نامد.

ای درندگان انسان نما، تصور می کنید با روا داشتن این همه ظلم و ستم، از انتقام خدای قهار در امان خواهید ماند؟
پیام تخلف ناپذیر حضرت حق در آیه فوق این است که ستمگران منتظر عذاب دردناک و خوارکننده الهی باشند.

امید است سازمان های بین المللی و دولت ها و جامعه جهانی به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران دست در دست یکدیگر داده تا هر چه سریعتر این آتش خانمانسوز و خونریزی جاری در غزه و لبنان، پایان یابد.

فردا چهارشنبه (۴ مهر ماه ۱۴۰۳) حوزه های علمیه قم و سایر شهرها به احترام مردم بی پناه لبنان دروس خود را تعطیل و با جان و دل، مراتب تسلیت خویش را به پیشگاه مردم فلسطین و لبنان ویران شده ابراز می دارد.

از خداوند متعال علو درجات شهدای آن سرزمین را مسالت داشته و سلامتی و بهبودی مجروحین را آرزومندیم و برای بازماندگان آن عزیزان، از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی خواهانیم.

حوزه علمیه قم
سید اصغر ناظم زاده
۳ مهر

یادداشت

شناسه : 455357
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *