افتتاح ۱۵ میدان میوه و تره بار در این مناطق تا پایان سال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بهره‌برداری از ۱۵ میدان تره بار جدید تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، مهدی بختیاری زاده در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بنا بر برنامه ریزی انجام شده ان‌شاءالله تا پایان سال جاری حداقل ۱۵ میدان تره بار راه اندازی خواهد شد.

وی درباره محلات و مناطق احداث میادین میوه و تره بار جدید افزود: این مناطق شامل منطقه ۲۰، ۱۷، ۱۸، ۵، ۴، ۱ و … است.

بختیاری زاده درباره بحث کیفیت محصولات عرضه شده در سطح میادین میوه و تره بار تأکید کرد: عموماً همیشه با تغییر فصل و با ورود میوه‌ها و محصولات جدید افتی را در برخی از محصولات خواهیم داشت. به عنوان مثال در هفته‌های آتی ما افتی را در برخی از محصولات هلو، آلو و انجیر و انگور داشتیم و در ادامه نیز شاهد ورود محصولات و مرکبات از جمله انار و … خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: کیفیت در سطح میادین میوه و تره بار خط قرمز ماست. هرکجا که مشکلی را در بحث کیفیت مشاهده کنیم، ورود جدی پیدا می‌کنیم.

بختیاری همچنین از راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در سطح میدان مرکزی تره‌بار خبر داد. او افزود: تا پایان سال کار عمرانی این مجموعه به پایان می‌رسد. در سال ۱۴۰۴ این مجموعه تجهیز و آماده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

عمومی

شناسه : 456153
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *