گزارش‌های ضد و نقیض از تجاوز زمینی اسرائیل به خاک لبنان

همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض درباره آغاز تجاوز زمینی ارتش اسرائیل به خاک لبنان، کانال ۱۲ ادعا کرد که برخلاف گزارش‌ها، ارتش تا اکنون حمله زمینی به جنوب لبنان انجام نداده است.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه‌های رژیم اشغالگر درباره آغاز تجاوز محدود ارتش اشغالگران به بخش‌هایی از خاک لبنان، یک رسانه عبری واکنش نشان داد.

شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برخلاف گزارش‌ها مبنی بر آغاز تجاوز زمینی به خاک لبنان، ارتش تا اکنون حمله زمینی به جنوب لبنان انجام نداده است.

این درحالی است که پیشتر وبگاه عبری روترنت در ادعایی از آغاز ورود نیروهای زمینی ارتش اشغالگران به همراه تانک‌ها به خاک لبنان خبر داده بود.

در خبری مرتبط، یدیعوت آحارانوت گزارش داد: در حال حاضر توپخانه ارتش اسرائیل در حال بمباران شدید مناطق مرزی است.

بر پایه این گزارش، توپخانه‌ها و جنگنده‌های این رژیم به آتش حملات خود به شهرک‌ها و مناطق مرزی افزوده‌اند.

شبکه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم اکنون بخش‌هایی از مناطق مرزی با لبنان را مورد هدف قرار داده‌اند.

بر پایه این گزارش، گلوله باران مستمر توپخانه و تانک به سمت الوزانی، الخیام، کفرکلا و العدیسه در جنوب لبنان از سوی اشغالگران شدت گرفته است.

از سوی دیگر، شبکه سعودی العربیه مدعی شد که تانک‌های ارتش اسرائیل به شهرک «رمیش» در جنوب لبنان یورش برده‌اند.

در خبری مرتبط، یک منبع در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) به الجزیره گفت: ما اطلاعاتی در مورد حمله زمینی اسرائیل دریافت نکرده‌ایم، اما نگران احتمال وقوع آن هستیم.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که هم اکنون بالگردهای ارتش اشغالگر در حال پرتاب بالون‌های حرارتی در فضای ضاحیه جنوبی بیروت و مناطقی دیگری از جنوب این کشور هستند.

منبع: مهر

سیاسی

شناسه : 456559
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *