با ۵۰۰ میلیون تومان در کدام محله‌های تهران می‌توان آپارتمان اجاره کرد؟

اجاره خانه در تهران به طور چشمگیری افزایش یافته و برای رهن کامل آپارتمان در مناطق متوسط شهر به بودجه‌ای بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان نیاز است.

جهان صنعت نیوز: اجاره‌ خانه در تهران طی سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته و اجاره آپارتمان با بودجه محدود به یکی از چالش‌های اساسی شهروندان تبدیل شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در مناطق متوسط تهران، برای اجاره کامل یک آپارتمان ۶۰ متری، به بودجه‌ای بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان نیاز است.

افزایش شدید قیمت اجاره در تهران

سرویس مسکن: طی چند سال گذشته، اجاره‌ خانه در تهران به طور چشمگیری افزایش یافته است، به طوری که آمارهای رسمی حاکی از رکوردشکنی این افزایش‌ها در چند دهه اخیر است. در این شرایط، اجاره آپارتمان با بودجه محدود به یکی از مشکلات بزرگ شهروندان تهرانی تبدیل شده است. آگهی‌های موجود در بازار اجاره نشان می‌دهد که برای رهن یک آپارتمان در مناطق متوسط تهران، به بودجه‌ای بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای هر متر مربع نیاز است. این بدان معناست که اجاره یک آپارتمان ۶۰ متری به صورت رهن کامل در این مناطق به سرمایه‌ای در حدود ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان نیاز دارد.

نمونه‌هایی از قیمت‌های اجاره در محله‌های مختلف

در محله جیحون، یک آپارتمان ۵۵ متری با ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۴ میلیون تومان اجاره ماهانه ارائه شده است. همچنین، آپارتمانی دیگر در همین محله با متراژ ۵۳ متر، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون تومان اجاره در دسترس است. در محله دکتر هوشیار، یک آپارتمان ۵۵ متری به صورت رهن کامل با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان ارائه شده است. در محله زنجان، آپارتمان ۵۳ متری با رهن کامل ۴۵۰ میلیون تومان در دسترس است و در استاد معین، برای رهن کامل یک آپارتمان ۵۴ متری باید ۵۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

وضعیت اجاره در سایر محله‌ها

در محله سلیبیل، یک آپارتمان ۶۰ متری با رهن ۳۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان موجود است. در جمهوری، آپارتمان ۵۴ متری با رهن کامل ۶۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه شده و در محله هفت چنار، یک آپارتمان ۵۶ متری با ۱۰۰ میلیون تومان رهن و اجاره ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در دسترس است. همچنین در نواب، یک آپارتمان ۵۷ متری با رهن ۴۵۰ میلیون تومان و اجاره ۳ میلیون تومان به اجاره گذاشته شده است. در محله قصرالدشت نیز یک آپارتمان ۵۶ متری با ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل عرضه شده است.

مسکن

شناسه : 456846
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *