دبیرستان فراستی و دبستان داوودی فر – یوسف‌بیگی: یادگاری برای کودکان

سرویس اجتماعی جهان صنعت نیوز – بالاخره خنده بر لبان کودکان حاجی آباد بازگشت، ابتدای مهرماه دبیرستان دخترانه محمدحسن فراستی- دبستان دخترانه ثریا یوسف بیگی و دبستان پسرانه رحیم داوودی‌فر افتتاح شد، کودکان منطقه با خیالی آسوده سال جدید را بر صندلی‌های مدرسه تکیه زدند. البته اگر کمک‌های دو عزیز خیریه‌ساز به نام‌های دکتر علی فراستی، سونیا داوودی‌فر نبود، شاید هیچگاه این اتفاق رخ نمی داد. امیدواریم این دو عزیز مشوق دیگر خیریه‌سازان کشور شوند تا افراد بیشتری قدم در این راه بگذارند چراکه پیشرفت کشور و رفاه مردم بدون مدرسه و آموزش امکان‌پذیر نیست.

دکتر بابک لعلی‌نیا، یکی از خیرین احداث دو مدرسه حاجی‌آباد به «جهان‌صنعت» گفت: در حال حاضر ساخت و تجهیز مدرسه به اتمام رسید. اول مهر این مدرسه در دو مقطع دبستان دخترانه و پسرانه و متوسطه دخترانه شروع به کار می‌کند. هر مقطع با شش کلاس و ظرفیت ۳۰ دانش‌آموز آماده پذیرایی دانش‌آموزان شهر حاجی‌آباد است.

وی افزود: خوشبختانه استقبال خانواده‌ها از این مدرسه زیاد بود و مجموعا تاکنون ۵۴۰ نفر به صورت رایگان ثبت‌نام کردند. تحصیل در این مدرسه برای دانش‌آموزان رایگان است و از تمام امکانات این مدرسه می‌توانند بهره ببرند. ما بهترین معلم‌های منطقه را به مدرسه دعوت کردیم و در حال حاضر ۱۸ معلم از خود منطقه گزینش شدند. هنوز کمبود نیروی انسانی نداریم و امیدوارم در آینده نیز نداشته باشیم.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 456967
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *