سهند اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

سهند پلاس یکی از جدیدترین محصولات تولید داخل است که شرکت پارس خودرو تولید آن را بر عهده دارد و به زودی آن را در خیابان ها می بینیم.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، خودروی سهند یکی از جدیدترین محصولاتی که به صورت اختصاصی توسط شرکت پارس خودرو تولید و عرضه می شود. سدان ملی پارس خودرو در واقع فیس لیفتی از سایپا ساینا است. که البته با نام متفاوت سهند به بازار آمده است. خودرویی که حالا طراحی جدیدی دارد. و پارس خودرو برنامه دارد آن را در تیپ های مختلفی در بازار عرضه کند.

سهند پارس خودرو قرار بود در تیپ هایی S و G و L و E عرضه شود. که هر کدام از این تیپ ها به لحاظ مشخصات فنی و امکانات تفاوت هایی با یکدیگر دارند. اما در جدیدترین کاتالوگ های منتشر شده در وبسایت رسمی شرکت پارس خودرو مشخص شده است. که نسخه های اتومات سهند قرار است با نام سهند پلاس توسط شرکت پارس خودرو عرضه شوند که سهند پلاس L نسخه پایه آن بوده و تیپ E نسخه فول آپشن سهند پلاس به شمار می رود.

اما سهند پلاس چه مشخصات و امکاناتی دارد؟ ، این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ می دهیم.

مشخصات فنی سهند پلاس

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ را داریم که با نام M15GSI شناخته می شود. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را تولید می کند و نیروی تولید شده از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. سهند قرار است.

این پیشرانه در واقع نسخه ارتقا یافته پیشرانه M15 است که تغییرات انجام شده بر روی این پیشرانه باعث شده است تا گشتاور در دور های پایین تری در مدار قدرت قرار گیرد و به طور کلی راندمان گشتاور بهبود یابد.

امکانات نسخه فول آپشن سهند پلاس

سهند پلاس در فول آپشن ترین نسخه خود که نسخه E نام دارد امکاناتی نظیر؛ کروز کنترل، فرمان دی کات، کلید های کنترلی روی فرمان، فرمان کمکی برقی، رینگ های آلومینیومی، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رادار نقطه کور، آنتن کوسه ای، استارت دکمه ای، مانتیور ۷ اینچی، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سنسور باران و… را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد که با توجه به قیمت این خودرو، امکانات قابل قبولی به حساب می آید.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 457008
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *